Thursday, March 12, 2015

:: Mek Dan Muncung ::

Haih laaaa..muncung tuh kalau ikutkan mmg sejak dari qisya dlm perut lagi..
hehe..dh penah dh upload gambau nie tp nak upload lagik..ahahhaa..

Time scan nie kan serious kite risau ya amat2 tau..ye la, doc rose (doc kat AL-Islam) kate baby gurl tp bile scan gitu lak mulutnye..eh ehhhh, aku terkenan nigge (negro) mano lak nie..huwaaaaa..bibir daddy qisya tebal sooo xnak la ikut bibir daddy die..nak ikut idung daddy xpe sbb idung daddy mancung..idung mommy pesek..ahahahaha..tp sudahnye ikut idung mommy jugek..mulut nasib baik xikut daddy..kihkihkih..

Tang mulut muncung tuh kite admit la mmg ikut kite..sbb kite nie kadang kalau x majuk ke ape ke mmg dh muncung..belum tgk kalau kite majuk..mmg muncung tuh boleh gantung 5 hanger..muahaha..

Nenek wassup kat group..hehe..wassup wassup..
dh mcm, waddap y'all..hip hop la shangat..
 UUUuuuuuuuu..
 kan molek kalau mulut gitu..
sekejapan je..pastu uuuuu lagik..ngan nenek2 duk uuuuu..ahhahaa..

Haih lah mek..maap la ye aunties..mulut mek tuh xleh nak wat ape..sejak azali..

Dah jadik trademark qisya dh mulut muncung tuh..asal jumpa org, asal upload gambau mek ngan mulut gitu kat IG or FB, mesti org akan comment pasal mulut muncung tuh..ahahaha..

12 comments:

  1. aloh2..takpe qisya buatla moncong camne pun tetap vogue gitu!!

    ReplyDelete
  2. ala...comey nyer muncung qisya...

    ReplyDelete
  3. mek leh geng ngan qausar la... dia pon raja muncung. hahaha

    ReplyDelete
  4. Qisya buat mulut muncung gitu lagi comel tau...untie lagi geram nengok...hahaa

    ReplyDelete
  5. Tak kisahlah nak uuuuu... banyak kali pun tak apa - auntie suka aje tengok.

    Dah pandai pegang pensil dgn betul dah Qisya ye:)

    ReplyDelete
  6. Okey komen aku xde kena mengena muncung mek or mama dia yg kuat merajuk.
    Tp aku terklik blog ni, pasal aku ingt ko ngandung lagi..almaklumlah dah lama x jengok ko..

    ReplyDelete
  7. Comel jer buat muncung mcm tu ☺

    ReplyDelete
  8. Assalam sya,
    kalo uols nyer moncong leh gantung 5 hanger
    jauh lagi mek nak kejor tu
    mek ni ghasernya dalm 2 hanger lepaih dah he3

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...