Tuesday, March 24, 2015

:: Rezeki Orang Berpuasa ::

Semalam kite pose ganti..semalam jugak husband kite yg enchem ittuw cuti..auuuww!!..mesti la puji somi sendri oiii..dh tuh dh nama pun somi sendri kan..huahuahua..puji la sebab semalam somi banje isteri buka pose kat Johnny's..kihkihkih..

Huntung tau bile pose nie..sebut je nak makan ape, insyaAllah dpt..ngeeee..alhamdulillah rezeki..padahal rasenye baru je makan Johnny's ngan mak abah itu hari..tetibe semalam tah nape boleh tingin pulop..nafsu nafsu sungguh..bak kate somi kite la, "nnt kang kalau xbawak kang kebulur domok aiiii nnt kang canner"..cissss..xkisah la kebulur ke domok ke yg penting dpt makan..ahahaha..asal kite tanye nape panggil kite domok, somi kite akan jawab, "u kan domok chenta hati aiii"..hurmmm, redha yolah ye..

Kiteorg gie JJAU2 jer..
daddy mek melayan mek tgk menu..
mcm terror je tau..
muncung tuh maksudnye ape tuh..hahhaa..gerammm!
 Johnny's
 Ini mmg wajib order...arghhh!!..sodapnyeee..
xde istilah share2 okayh..
kene sorang satu..
hahaha..
 sos nie satu mangkuk kecik bagi kat kite mmg sgtlah xcukupnye..
 makan berdua je..
so xde la beria sgt ngoder..
 lps makan gie beli brg jap..
kemain daddy mek shopping nescafe..
byk sgt nescafe dirembatnye..
kat umah punye pun xabis lagi..
mudak muchuk tuh xnk duk dlm seat troli..
bising je merengek je nak turun..
sudahnye duk dlm troli..
kemain suke die..
mek duk atas sabun tau..kang ade ingat makanan lak..ngeeee..
 time nie tah ape joyah tah duk tenung org smp org tuh ilang dari pandangan..
ikut pangai daddy la nie..
smp ke kete duk gitu jer..ahahaha..
eeiiii sumpah geram ngan budak nie..
nak gigit!!!!!..

Okayh dah..dah dah, cite dah abis dh..gie sambung wat keje gie..hahahahaha..

14 comments:

  1. Sedapnya. Suka steamboat johny.

    ReplyDelete
  2. geram btul nengok mek ni.. eiii tembun sgt!

    ReplyDelete
  3. Hmmm.... kita kalau puasa memang kadang macam org mengidam kan
    Tambah ceria apa yg diidam dpt memanglah happy.

    Geramlah kakak tengok Qisya tu:)

    ReplyDelete
  4. rezeki org pose...kalo pose ganti ni kdg2 nk mkn mcm2 kn..hehe...water chestnut tu fav kita gk

    ReplyDelete
  5. Singgah kali ke-2 ke sini...
    Qisya tuh klu x muncung x sah...:)
    Untung la orang belanja yea kak..
    patut la puji² ada makna yea...
    nieyl next week start ganti puasa... :)

    ReplyDelete
  6. Semalam akak pun puasa gak Falsya... berbuka biasa ajer.. bila tengok , menu berbuka Falsya ni dah terliur lah pulak ehe :)

    Mek memang saja buat semua orang geram ye.. dekat dah kena geget dengan aunty ni :)

    ReplyDelete
  7. Puasa ganti ni cabaran dan dugaannya tak sama macam puasa Ramadhan, so sebab tu kot suami belanja makan kat Johnny's. Hehe

    ReplyDelete
  8. aigooo..sedapnya tgk.. tgk pun sedap, apatah lg klu dh mkn.. ehh, mek tu mmg trademark muncung kan.. bgs!! hahahaha

    ReplyDelete
  9. lapar tengok makanan. Hahahah. :D

    ReplyDelete
  10. muncung dia tu mmg trademark! hahaha

    suami awak penggila Nescefe kah?
    kita geng!!
    hahaha

    ReplyDelete
  11. Assalam sya,
    uols nak tau
    iols ni selama ni dok makan jhonnys' tak pernah tahu pasai itu ayor putih tau3
    harini ja iols dah baca 3blog dok boh gambor ayor tu
    ish3
    tak leh jadi niiiiii
    nak kena terjah pulop laaaa

    ReplyDelete
  12. Lamanya tak makan Johnny's. Teringin....huhu.

    Eh yang putih2 tu ape. Macam abc..adekah?

    ps: kite dah tukar url, jemputla mai new url blog --> http://space4misspija.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Alhamdulillah... Dh 2 thn dpt pose penuh xde ganti2. Hehe... Thn ni wallahualam..

    ReplyDelete
  14. Alaaaaaa...lama x makan steambot...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...