Tuesday, June 19, 2012

:: Mok Mok Hilang Dari Pandangan ::

Macam budak kecik je mok mok nie kan nak kene hilang dr pandangan..huahuahuahua..maksud gegurl mok mok xde dpn mata laaaa..hehe..malam td gegurl kongker katil sorang2..mok mok xde semalam so sbb tuh la itu katil gegurl yg punyaaaa!!!..miahahahaha!!..tido siap terkangkang2 tuh yg x tahan tuh..haippppp, tamau pikir bkn tau..eleh, mcm la korang tido behave jer..static je gayanye..mesti ade yg gaya kuak lentang la..gaya renang kupu2 la..eehhh, mcm2 gayalah..kan kan kan kan!!.. ngeeeee...;)))))))..

Mok mok gie PD..ado training katenye kat Grand Lexis Hotel..kalau x silap nie hotel tmpt mamatisya gie holiday itu hari..uwaaaaa!!!!..jeles sungguh!!..kalau dieorg bg bilik sorang satu mmg harus ikut mok mok..tp apokan dayo..xdapek den nak nolong..;((..

Terasa rindu sgt ngan mok mok..iyo la..xde kawan nak gurau2, nak gaduh2, nak manja2..dh kate pun husband sendri, mestilah manja2..xkan nak manja2 ngan korang plak..lain mcm dh munyiknye..mau dpt penampo kalau mcm tuh..wakakakkaka..xleh la kalau mok mok xde..boring sungguh rase..selalu ade je bende yg mongok2 mengong2 die wat..nie die xde boringnye lahai..

Mok mok gie 2hari 1malam je sebenarnye pun..wkakakakakakakkakakak..punye la kecoh mcm mok mok gie seminggu je kan..dh kalau x biasa nak wat canner..selalu mok mok ade je..bile xde terasa gak tau..gegurl respect la sama itu gegurl punye bebeh nana mia..leh tahan bertahun2..kalau gegurl la mau meraung..xleh kalau mok mok xde..nie baru 1 malam mok mok xde pun dh xkeruan dh..kalau bertahunnnnnnnn, uwaaaaaa..xsangguppp makkkkkk!!!!!!...xsabar nak tunggu mok mok balik malam kang!!!..

Miss u so muchy muchy mok mok!!!..

12 comments:

  1. nory pon tak taw lah cmne kalau kene tggal ngan hubby..selama setahun kwen ni, xpenah tido tnpa popokan & pelukan die...auwww ghinduu giler kan klu sehari x jmpa...hehe

    ReplyDelete
  2. ingatkan gi seminggu.... =p

    kite mmg respek kat nana mia..
    tu ibu muda hati kental =p

    ReplyDelete
  3. hahahahahaha itulah namanya dah biasa...jue pun sama kalau cik poji pi kursus kat luar rasa serba tak kena tapi jue pi kursus ok je kot...hahahahaa

    ReplyDelete
  4. hahaha
    dah bese la wei
    memula mmg nanges
    mau tak sedih
    pisah masa dah kawen
    ngan pisah masa tengah kapel
    mana nak sama


    nad- ala..segan la nak respek2 hehee
    kita ni rasa ada org lg kental dari kita
    yang mana laki keje oversea jumpe berbulan2 nanti baru jumpe
    kita atleast amrul ada kt msia
    jauh 3 jam je

    ReplyDelete
  5. huhuhu...minggu depan apak HNI kena OS ke penang selama seminggu...camner tu...

    huwaa...nangis mak handle 3 anak sesorang...

    tapi pe de hal...alah bisa tegal biasa...sobs...

    so bertabahlah...eh tetiba...hahaha

    ReplyDelete
  6. Ala sedeynya... Takpe Gegirl, bila berjauahn akan terbit perasaan rindu di hati :)

    ReplyDelete
  7. so sweet..sama la mak jemah pon time akob tarak kat umah...mmmm...asik la bergosip kat whats app tau..kakakkakaka

    ReplyDelete
  8. so sweet...kalau mok mok tak terharu tau lah...=P

    ReplyDelete
  9. mok mok baca ni mest tersentuh jiwa raga.. hihii

    ReplyDelete
  10. maunya mok mok terharu baca nie....kalau sehari takde hubby kat rumah mesti bosankan..bila ada itu la kawan nak bercakaran...hehehe

    ReplyDelete
  11. sabar ye falsya....sy tk de suami lg..tk rasa lagi apa yg falsya rasa ;;;;heheheehehe :D

    ReplyDelete
  12. berjauhan lagi rindu dan sms selalu hihihi

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...