Friday, June 1, 2012

:: Gegurl Teraniaya!!!!..Teraniaya Kah??? ::

Ari Jumaat yg Mulia nie mmg kene byk bersabar kan..astagfirullahalazim..mengucap panjang gegurl pagi2 sbb bile nak masuk kete gie opis pagi td  kan, tetibe terdetik kat hati nie suruh pandang tayar kete..sbb kat ujung2 mata nmpk tayar kete gegurl mcm one kind je tau..sekali tuhhh diaaaaaaaa, tayar kete pancit la kannnn..ingatkan pancit sbb xde angin, belek punye belek alih2 tgk kat tayar kete tuh mcm ade belahan..samada belahan tuh jadi sendri atau belahan torehan buatan manusia..

Dengan penuh kesabaran di dada gegurl kol mok mok utk mengadu domba..eceh, ayat xleh blah..hehe..cite punye cite punye cite sudahnye xde kesudahan..jawapannye masuk umah balik amek kunci kete my BIL..nasib baik la ade kete lebih kat umah..n nasib baik jugak la credit card mok mok ade ngan gegurl sbb ari tuh mok mok bg utk isi minyak kete gegurl pehtu terbuat harta plak terlupa nak bagi..sbb kete my BIL xde minyak so selamat la duit gegurl..haaaaaa,credit card mok mok ngan gegurl???????..ptg nie boleh gie shoppingggg!!!!..swipe jer!!..wakakakaka..idok le gegurl nak wat keje gile tuh..mau kene wrestling ngan mok mok kang..mok mok jarang sgt3 marah tp bile sekali marah takut tauuu!!!..

Tp sebelum tuh amek dulu bende yg sgt2 penting dlm hidup kalau time weekdays..SMART TAG ngan car charger..wahahaha..penting wooooo..xlancar perjalanan kalau xde SMART TAG..hahahahaha..


Kalau tayar tuh jadi mcm tuh dgn sendrinye xpe..but if tayar tuh hasil torehan manusia mmg musibah melanda hidup dieorg..mmg itu yg gegurl doakan sepanjang perjalan nak ke opis..mudah2an terbalas segala perbuatan manusia2 durjana nie..gegurl teraniaya!!!...;D

16 comments:

  1. haah la mcm kena toreh
    da tara2 artis ko ni ada jek yg mendengki
    iskhh no good kan

    ReplyDelete
  2. @syanasaid itu la tuh..aku x kacau idup org pun syana..ade je yg dengki..

    org tuh pun kalau nak sign ckp je la..satu bdn aku leh sign..xyah la nak toreh2 kete aku..wakakaka..

    ReplyDelete
  3. macam kena toreh jer.....sabotaj ni....sabar byk2 ari jumaat ni...

    ReplyDelete
  4. @pinky kan..hurmm..sabo je la..tgh sabo nieh..;D

    ReplyDelete
  5. isk teruk gak.. haish.. sibbaik ada extra keta. kalau i, mmg EL ler gamaknya ekekeke

    ReplyDelete
  6. @Zila Zainal itu la..kalau xde kete bee mmg i pun EL..;D

    ReplyDelete
  7. doa banyak2, kalau org yg buat, moga Allah bagi balasan yg stimpal utk dia ;D

    sabar byk2, dugaan di hari jumaat ;)

    ReplyDelete
  8. @NOOR FATIN itu lah..tgh bersabar la nie..hehee..

    ReplyDelete
  9. Besar jugak 'bekas torehan' tu ye gegirl, kalau Myra pun hangin jugak la..

    ReplyDelete
  10. macam kena toreh je..jahat nya manusia yg toreh tu..meh sini kasi toreh muka dia lak.....emosi jap..hehhe

    ReplyDelete
  11. @Myra Jay besar dan panjang..hehe..nasib baik ade kete lain yg leh pakai utk gie opis..kalau x mmg dh mengamuk dh..;D

    ReplyDelete
  12. @MamaEma hehee..jahat kan..satu bdn toreh baru tau..hehe..

    ReplyDelete
  13. Sapa yg kejam sangat ni.. Sabor jelah gegurl...

    ReplyDelete
  14. @Nurul Akmal itu la..kalau manusia punye punce mmg sgt3 kejam laaaa..

    ReplyDelete
  15. aah lah dikk
    kena toreh nie
    awat lahh tang situ dia toreh erkk
    seherrr dia membongkok menoreh tuu
    pelik akk
    ke terlanggar @ tergesel dgn benda tajam dik huhuhu

    ReplyDelete
  16. @ieda ramai yg ckp kene toreh kak..adehhh..ntah la kak..falsya duk pikir dr pagi td ade terlanggar ape2 ke idak..rase mcm xde..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...