Monday, June 25, 2012

:: Tangan Mok Mok Besauuuuu!!..

Besau kan tangan mok mok!!..tgk tgn gegurl..comel je kecik je!!..hahahahahaha..tapak tgn mok mok nie boleh tutup satu muke gegurl..kadang kalau dtg mengong die kan, die tutup muke gegurl siap starlite lagi dahi gegurl..nak bergurau katenye..kadang mok mok ter-starlite kuat2 dahi gegurl..pastu bile sendri rase ter-starlite kuat mule la cuak2..tau pun nak tarik dahi gegurl laju2 pastu cium dahi gegurl cepat2..smbl tuh ckp sorry banyak2..haaaa, tau punnnnnnnn mok mok cuakkkkk!!..muahahahaha..

Punya la besau tgn mok mok smp 1 tangan mok mok leh grip 2 pergelangan tgn gegurl..hehehe..tangan mcm tuh kalau bg penampo pun sakit gak..mau berbitat pipi..silap2 kempis abis pipi gegurl nnt..xpenah lagi kene lempang ngan mok mok..heeeeeeee..xde terpikir pun nak mencube smp kene lempang..kahkahkahkah!!..sakittt woooo!!!..

9 comments:

  1. Takpe gegirl tangan besar tu yg akan melindungi kita ;)

    ReplyDelete
  2. hahahaha..memang besar..
    tapi betul gak kalau kena penampar dek tangan mcm gitu ..jenuh tue..hahahaha

    tahu cuak bila bergurau tetiba terover...kalau jue dengan hubby kalau gurau sakit mahu panjang muncungnya...hahaha

    ReplyDelete
  3. hehehe...gegurl klau kn penampau maunya 44 ari blm tentu kebah lg....

    ReplyDelete
  4. xpa... mok2 lelaki.. yg penting tgn falsya tu come lote kecik molek.. hihii

    ReplyDelete
  5. besauuu tu....tp akob cinonet je...sama saiz tangan ngan sue..kikikkikiki

    ReplyDelete
  6. kalau tangan gegurl besau macam tangan mok mok maunya takut mok mok nak pegang...hehehe

    ReplyDelete
  7. memang besaulah tangan mok-mok hihihi...kena penampar terus jatuh ke bawah tak bagun sebulan..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...