Friday, June 29, 2012

:: Memalukan Sungguh!!!! ::

APTB!!!!..hadehhhhh!!!!..mlm td la nak dijadikan cite..pas makan kat Hj Samuri Danau kota, mok mok singgah Petronas kat Sri Gombak tuh nak beli rokok..iklan jap, patutnye kan entry makan2 satay dulu tp joyah punye psl nak bercite terus kemudiankan cite makan2..wakakakaka..okayh continue balik..kalau kat situ mmg as usual gegurl la yg jadik mangsa kene belikan..

Bile kete x benti lagi dh ckp ngan mok mok nak beli eskrem..tetibe lak tekak tingin..hehe..keluar kete dgn konpidennye, masuk Petronas ngan x bersalahnye, gie kat tmpt eskrem yg letaknye betul2 kat tepi ATM..bila nak menghala ke sana nmpk la ade mamat nie pandang2..pastu ade sorang pmpn nie tgh beratur kat ATM tuh berpusing kepala 2 kali...

Double pelik kat situ..okayh, santek sgt ke gegurl nak kene pandang smp cenggitu???..puiiiiii..wakakakakkaaka..pastu nak gie bayo n nk beli rokok mok mok..tetibe ade brader lg sorang tuh usha2..sama gak terpusing kepala 2 kali..triple pelik..time tuh terdetik dlm hati, "okayh, something is wrong, something is not right"..kebetulan plak nak ke cashier lagi satu, ado la cermin..pelik gak tau..apo bondo yg lain mcm kat atas tudung den nie haaaaaa..lain mcm terangkat tudung..sekaliiiiii bila amati betul2, masyaALLAH, yaALLAH, tudung gegurl kat belakang tuh terangkat la kan....terlopong je yg kat kepala belakang tuh..adehhhhh!!!..dgn muke selambanye mcm xde ape2 berlaku, perlahan2 betulkan tudung belakang..wakakakakaaka..

Baru tingat otw nak balik dr Danau Kota tuh dlm kete gegurl ade naikkan tudung kat belakang sbb nk betulkan rambut..sekali terlupe la plak kan nak turunkan balik..sambil2 bayo tuh smbl2 senyum2 sorang2 tp cover2..malunye makkkkaaaiiiiiiii..tuhan je yg tau..xsabar rase nak masuk dlm kete nak gigit mok mok kuat2 sbb malu, nk gelak besau2, kuat2..bangla tuh leh wat hal la plak duk kire duit 3 4 kali kat situ..muko den dh merah dh haaaa menanggung malu..muahahahaha..

Masuk je dlm kete terus gelak besau x hengat..

Gegurl : malunye i sayang!!!!!..cepat2 bawak kete kuar dr sini!!!!..hahaahahahha
smp hati x tegur pun..hahahaahha..
Mok mok : tah pape ntah domok nie..mana i nak perasan bile u kuar kete..
u kat dlm baru i perasan..dh kat dlm i nak wat canner..hhahaha
Gegurl : malunyeee iiiiii..xleh blah la...hahahahahaahahahaha..

16 comments:

  1. dapat bayangkan muka mung dik pahsa time tu...takpelah, bukan tak pakai baju pung...ihikss

    ReplyDelete
  2. hahaha..sbr je la..bole bygkn tp tkpe org tk kenal...hehehe

    **yg gmbr tu bkn abc tp cendol pulut:-p

    ReplyDelete
  3. @mama tisya nasib baik xde yg kenal..hehehe..halamak..mata nmpk mcm abc laaa...hehe..

    ReplyDelete
  4. hahhaha....haruslah menjoyah kisah ni dulu....mst kelakar gilooooo


    hampeh btl mok mok g jawb camtu...sabar jelah gegurl...wakakakkakakkaa

    ReplyDelete
  5. Heheee, sabar jela.. Nak wat camne tak sengaja kan ;)

    ReplyDelete
  6. @pinky itu laaaa..malu aiii tau..;p

    tau xpe..gera betul ngan jawapan mok mok..;D

    ReplyDelete
  7. @Myra Jay hehe..itu la..mmg xteringat..patut la tengkuk rase sejuk jer..haha..

    ReplyDelete
  8. hihi..xpe..malu kejp je..sek baik org tu xkenai..

    ReplyDelete
  9. kakakkaka...dapat bayang...mmg menjerit sakan dalam kete tu..mesti bergema + mok mok dah bantai gelak dolu...kakakka....bakpe la mok mok tak call dolu...

    ReplyDelete
  10. kikiki..sian gegurl..malu ye..tutup muka sikit...cak...:)

    ReplyDelete
  11. Malu tutup muka gan tayar kereta kikiki kesian gegurl

    ReplyDelete
  12. hahahhahhahahha... seriusssssssss gelak besar mcm entry ni.. sila jgn marah ok!! xpe la yunk, janji muka cantik apa ada hal.. hihihi..

    ReplyDelete
  13. malunya malunya..tak payah singgah stesen minyak tu lain kali T________T

    ReplyDelete
  14. ahahahahha..!!!
    kite dpt bayangkan!!!
    takpela, takde org igt dah pasni =p

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...