Tuesday, August 5, 2014

:: Yang Merah Itu Saga ::

Ewahhhh ewahhhh..merah itu saga katenye..gasak laaa..merah itu saga ke merah mak ngah ke, yg penting raya tahun nie kami pakai merah..auwwwww!!..ahahaha..color theme follow mek tembun punye baju raya..kami recycle tahun2 sudah punye baju..huahuahua..

Biarlah gambo berbicara..i'olls very the bz..baru arinie masuk opis...nasib baik xsebz mcm minggu2 sudah..alhamdulillah..

Okayh laaa..biau gambau berbicara..akan ade byk gambau mek tembun ngan kazen die, emyr..sooo cute..cuteness overload!!!!..
finishing utk raya pertama..dah pengsan..ahahaha..lama gile time nie mek tembun tido..ade la 3 jam gitu je placingnye..penat masak rendang bako lemang gamaknye..hehehe..

18 comments:

  1. totalll cutenesss, selamat hari raya maaf zahir batin falsya n family ♡

    ReplyDelete
  2. comel! tak nampak qisya pakai baju tu bebetul mcm darwish pakai ritu...klu ada nak tgk ek hehehe

    ReplyDelete
  3. comei qisya in red...amboi gmbr last tu panas dh ke tu..hehe

    ReplyDelete
  4. mm...tudung tu rase cm pernh nmpk...mmm

    ReplyDelete
  5. Semakin fotogenik Qisya ni tau..
    Siapa pun tengok memang sukalah..

    ReplyDelete
  6. Hamboi qisya..
    Kemahen lagi dia tido kaki dok gitu ek..
    Nasib kecik lagi kalau tak auntie gigit kaki tuh..hahaha

    ReplyDelete
  7. hihi~wow!merah mak ngah nie...ceria warna merah nie...
    cantik baju mommy ngan qisya pagi syawal..
    aik..pengsan dah qisya..hamboi..penat kacau rendang yea..:P
    Selamat hari raya kak...

    ReplyDelete
  8. Comel betul mek tembum tu dengan kezen nya tu :)

    ReplyDelete
  9. qisya tunjuk enset..takleh blah gambo tu..hihihi...
    nice pic..merah..meriah..

    ReplyDelete
  10. merah sangat;-) salam aidilfitri

    ReplyDelete
  11. amboi2... abis ilang susila time tido ye... xkisah , janji tetap comei totey..

    ReplyDelete
  12. meriah kaler baju raya qisya thun ni... geram tgk kaki molat mek tembun...mcm nak geget je....
    hihii

    slmt hari raya... maaf zahir batin dr akak sekeluarga....

    ReplyDelete
  13. Isyyyhh isyhhh comelnyer mek tenbum pakai merah pokadot gitu :)

    Ai like merah tapi asben taknak pakai..sobsob.. :)

    Selamat Hari Raya Falsya
    Maaf andai ada salah silap selama perkenalan kita

    ReplyDelete
  14. letih benar mek ngacau rendang hahaha

    ReplyDelete
  15. meraa makngah sesuai ngan tembun yg melepak

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...