Friday, August 29, 2014

:: Hangin Aku!! ::

Penah x korang hadap situation dlm lift yg kadang tuh boleh wat naik hangin segala mak nenek punye hangin..siap hangin kentut pun berlumba2 nak keluar sbb terlampau hangin sgt..kite kan cukup xsuke or can i say, sgt benci tahap maksimum dgn makhluk yg beria nak duk kat tepi button lif tuh tp dieorg nie jenis makhluk yg xnk tolong hold kan lift ke ape kalau nmpk ade org nak masuk..xtau la xnk ke malas ke or mmg org tuh jenis dungu mak yeh..hangin haku!!!!..

Mcm ko dh nmpk org tuh beria duk nak menahan lift yg pintu lift tuh dah nk tertutup, tp ko xde langsung kate nak tlg tekankan button open..yg kirenye kalau ko tekan button tuh,mcm esok or kejap lg ko jatuh tergolek dog smp boleh wat ko koma smp anak ko yg umur sebulan tuh dh ade anak sorang umur sebulan bile ko sedau pulak gayanye..hangin betul haku!!!..

Rase mcm nak hempuk je muke org tuh kat button lift pastu tekan muke die kat semua button floor yg ade..kalau ko malas nak tekan button hold ke hape ke, ko xyah la berebut2 nak duk kat tepi button lift tuh..bengong!!.

*maafkan saya..saya sudah tidak tahan lagi dgn makhluk spesis ini..saya harap agar kawan-kawan saya tidak berperangai seperti makhluk diatas*

Sekian.. 

Terima kasih..

Yang benar,
Insan teraniaya

5 comments:

syawalsimpsons said... [Reply]

patut kasi bidas je...biaq padan muka die

Chekgu Azrine said... [Reply]

Hoiii...akk pun xsuka dik..sepp kita!!

Unknown said... [Reply]

takde hati perut org mcm tu. Kalau dye tersepit baru dye tahu

Mimie said... [Reply]

hoho..i like ur entry..samalah ngn sy sya...mencik spesis mnsia cenggini..pe slhnya tekan je button tuh kan..bkn susah pun...hempuk je sya

Anonymous said... [Reply]

wakakkakakakka... maroh sesgt dh ni ..
ada jgk yg dok tepi pintu tu, bile nmpk org dia cpt2 tekan butang close.. haaaaaaaaaaa lg hangin uolsssss... rs nak sepit je muke dia kt pintu lift ,, phtu aku tekan btg close 100x

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...