Friday, May 25, 2012

:: Best Sgt Ke K-Pop ::

Gegurl nie Universal tau when it comes to music..semua genre lagu gegurl dgr..yg pelik2 pun gegurl dgr tau..gegurl x malu nak ngaku yg gegurl dgr lagu2 skinhead, ska, metal, lagu2 underground, dangdut, irama malaysia, lagu2 90an yg jiwang2, lagu hindustan, semua lagu gegurl layan..sbb kawan2 gegurl dulu ramai laki dr pmpn..so byk la cabang genre lagu yg gegurl dgr sbb kawan2 gegurl byk cabang gak..hip hop ade, skinhead ade, yg layan lagu metal pun ade, underground pun ado..so bile keluar ngan dieorg, pasang lagu plak mmg asyik itu je, mmg dr xhafal leh jd hafal..dr xlayan leh jadi layan..

Tp lagu yg gegurl paling xleh terima skali is K-Pop..sorry la nyeah K-pop fans..memule gegurl xtau pun K-Pop tuh ape maksud..dh lama2 baru tau yg K tuh stands for Korea..wahahahha..punye la xminat..xtau asal..lagu Jepun layan jugak tp xtau asal lagu Korea nie xleh nak masuk..macam pelik2 je rase K-Pop nie..kadang ade keluar lagu Korea yg mcm ala2 balada tp time chorus mcm mengamuk2 pun ade..ntah ape ntah tajuk nye n lagu tuh yg selalu keluar kat HOT.FM..serious tau, memule dgr lagu tuh kan gegurl ingat lagu Tamil..kompius sekejap..wakakakakka..

Nak kate benci K-Pop xde la sgt tp bile lagu K-Pop nie keluar kat radio mesti gegurl ngan mok mok pandang sesama sendri smbl tergelak2..

gegurl : yg gile lagu K-pop nie kan agak2 dieorg paham ke x maksud lagu nieh?..
mok mok : ntah la sayang..try la tanye dieorg..
gegurl : i xde kawan yg gile K-Pop..semua anti K-Pop ade lah..
mok mok :  pelik2 je lagu K-Pop nieh..
gegurl : kan..


7 comments:

  1. masing - masing ada minat masing - masing . Saya kalau nak cakap minat , takdelah minat sangat K-Pop. Takdelah macam bila jumpa diorang dekat TV terjerit - jerit . Kalau orang yang taksub sangat dengan K-Pop ni , kalau diorang nampak dlam TV pon diorang dah menjerit2 .

    ReplyDelete
  2. kite pun tak suke kpop
    tapi tnye la remaja muda mudi zaman skrg ni..siap hafal lirik, siap hafal step tarian..tak leh blah btul!

    ceh, nmpk sgt dah berumurnya ni, ehheheh

    ReplyDelete
  3. entahhh kpop kpop niee org mudeee je koot, org melayu kita payah nak menari mcm tuuu, kerasss ekekek

    ReplyDelete
  4. @shera mmg la..kalau yg obses sgt nie smp sanggup beratur sehari suntuk semata mata nak beli tiket..

    ReplyDelete
  5. @Nad @ MamaZakwanNayli tau xpe nad..hafal lirik tp xtau maksud ape..kan..;d

    ReplyDelete
  6. @ieda ade jugak org tua yg obses ngan kpop nie..xpaham..;D

    ReplyDelete
  7. aku x kenan pon k pop ni. tp kalo donut pop kat jco aku minat la... hahaha

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...