Wednesday, May 2, 2012

:: Nana&Kbob :: Sesi Menampal Daun Di Jari ::

Time nie x menampal lagi daun2 inai..mama kerah kiteorg suruh bentang cadar kat katil pengantin..kami bertiga yg menurut perintah pun terus cargas naik kat bilik mama n abah..sekali bile bwk kuar cadar mak aiiiiii, cantik gile..kain songket kut..sekali bile dgr harga terus terbuntang mata masing2..15ribu katenye..untung keje Kraftangan nie kan..terus asyik landing2 je siap lompat2 atas katil mcm org gile ngan si diah..bile lagi nak merasa landing2 atas cadar 15ribu weh..wakaka..

memule elok baik je dua2..

sekaliiiiiiiiii, tuh diaaaa, abis katil mama n abah..ahahaha..
 
 sorry mama abah, abis katil kiteorg kerjakan..smp tersembam2 muke, terangkat2 kaki diah..wahahaha..
 setelah disusun..

cantik gile bantal..
 
Bile cadar dh bentang, bantal dh susun baik punye, sekali nana keding kate ade lagi kain yg kene lapik kat comforter..bukak2 je tuh diaaaaaa betul2 tersimpul rapi manik2 haaaaa..aduhhh mmg betul2 menguji kesabaran betul tau..tahap kesabaran gegurl x tinggi tau u'olls nak lerai2kan manik2 tuh..tp x tinggi x tinggi pun sejam gak la mencube nak leraikan bende alah tuh..agaknye xrase sgt sbb bile dh borak2, nyanyi2 lagu "cinta tersimpul rapi" yg salah2 korus tp siap nyanyi dgn konpiden lg, gelak mcm mak lampir, tau2 je dh sejam..itu pun belum lerai semua lg..pas sejam serender terus..kematu muntut gegurl dh tau..heheehe..



 nmpk x tersimpul mcm mana bende alah tuh..
 tekun meleraikan..

betul2 menguji kesabaran tau..

Bile dh abis settled bentang cadar segala bermulalah sesi menampal2 daun inai kat jari2 nana keding..


Itu je la wat mase nie okayh pasal berinai..till we meet again pasal nikah pulak okayh..;D





19 comments:

  1. wat penat lerai2 sekali tersimpul balik ada raa nak nasyid plak hahaa

    ReplyDelete
  2. wah ko cadar 15ribu??
    *pengsan*

    ReplyDelete
  3. trebaik la....lagi2 ..tiga2 blog sue terjah ni baca benda yang sama..kikiki,,,,,suke3..

    ReplyDelete
  4. haha...xtahan tang korang landing atas katil tuh, nsb baik mama & abah nana xtau yer...

    mak ai mahalnyer cadar, nk tidur pun syg tu...hehe

    ReplyDelete
  5. kemain korang melenjan katil pengantin..hehe

    ReplyDelete
  6. eh beb.. merahnya inai tu. belum kering dah naik kaler. ada campur gambir ke beb?

    ReplyDelete
  7. @Nana hahaha..tau xpe..siap pelik2 takut hantu yg wat..ahaha..

    ReplyDelete
  8. @syanasaid tau xpe syana..15ribu katenye..

    ReplyDelete
  9. @syawalsimpsons mmg selagi x abis cite si nana nie selagi tuh la entry kiteorg bertiga sama..ahaha..

    ReplyDelete
  10. @~Siti Hajar~ ahaha..kiteorg punye gelak smp ke bwh leh dgr..nasib baik mama n abah nana xtau..hehe..

    mahalkannn..

    ReplyDelete
  11. @mama tisya sekali seumur idup je erin..hahaha..

    ReplyDelete
  12. @Zila Zainal merah kan beb?..i pun xtau letak ape dlm tuh..i rase mmg daun inai tuh itself yg mmg idup..so maybe smp mcm tuh merah die..

    ReplyDelete
  13. mmg dpt ke sewa beb?
    aku xtau pon 15k.
    aku main bantai je lepak atas katil ari tu... hehehhe

    ReplyDelete
  14. @watyz opis nana punye so die pinjam..hehe..bile lagi ko nak merasa waty baring2 landing2 atas cadar 15ribu..haha..

    ReplyDelete
  15. Nakal sungguh geng2 kengkawan ni.. hehehehe comel2 je sume.. ;)

    ReplyDelete
  16. nana keding kawin eks..wah..tahniah..best la ada geng yg sporting gini..

    ReplyDelete
  17. @fieda aah kak nana keding kawen..smpkan mama n abah nana pun pening ngan kiteorg..hehe..

    ReplyDelete
  18. berbelit2 betoi manik tu yer.. sakit tengkuk nak tunduk ek..hihii

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...