Monday, June 2, 2014

:: Baby Zebra Berendam ::

Hai u'ollsssss..am still at penang lg nie..arinie baru nak gerak balik kl..tp before tuh qisya nak mandi pool jap..
Hehehe..nie gambar semlm mandi kat pool kecik kat balkoni (maafkan pampers kat belakang tuh ye..propsss katenye..hehe)..jap lg nak turun mandi kat pool beso lak..berapa byk kat daaaaaa..okayh laaa..till then..;)))

15 comments:

  1. comel nyer...anak akak mandi takde pelampung...sb tak tau mane nak cari mase tu..

    ReplyDelete
  2. bestnya qisya dengan float dalam pool kat balkoni, hotel apa tu falsya?. macam best ja :) enjoy holiday my dear qisya ♡

    ReplyDelete
  3. alahai...nomeynya qisya...si bulat yg nomey lg geram ni....tgk tu...blh geram kt ank akak kn...nomey sgt...sp xgrm...hihiii....snok dia berendam...

    ReplyDelete
  4. comel giler qisya..
    nampak sangat dia so enjoying!!!

    ReplyDelete
  5. selmt mndi pool besar..

    buh gmbr qisya berbikini cute.
    sila jgn buh gmbr falsya berbikini..

    ReplyDelete
  6. wahhh...besssnye qisya mandi pool...nak join bole??... hehe

    ReplyDelete
  7. ni lgi comel dri zebra ni.heee

    ReplyDelete
  8. olo syok nye qisya.. umaira solehah lom lg berenang di kolam gini.

    tk rasmi lg pelampung. tkt dah tk muat plak.

    ReplyDelete
  9. suka dia yer dapat berendam dgn pelampung ....

    ReplyDelete
  10. suka betul dia dapat berendam..

    ReplyDelete
  11. Geramnye lahai...acik cbit kang

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...