Thursday, June 19, 2014

:: Snack Sedappppp ::

Last week kiteorg gie Tesco..menyopping barang2 utk bulan puasa katenye..kiteorg kalau setiap kali gie sana mmg setiap kali tuh la setiap lorong kiteorg masuk..xkisah la lorong tuh lorong ape pun..sbb kadang bile lalu, bile ternmpk je certain brg terus mcm eh eh, nak carik nie la itu hari..ehhh, i nak beli nie la itu hari..haaaa, nasib baik ade, hurmmmm, macam menarik je brg nie, nak beli laaaa..disebabkan eh eh, ehh, haaaa hurmmmm tuh la penah groceries kiteorg smp RM500lebeh..terbuntang mato den..pastu tobat dh..nasib baik la time tuh kite mmg withdraw lebih...so half2 ngan mok mok..tobat tobat sohabat musibat..ahahahahahaha..

Lorong utk baby2 of course la lalu..hehe..geram tgk brg2, makanan2 baby nie..kite ade belikan qisya snack Heinz nie..nmpk mcm sedap..
tppppp mmg sedap la pun kan..kite test dulu...ishhhh sedapppp betul..silap cara mmg kite yg abis kan..ahahhaha...mmg terasa chocolate die..qisya suke..tp bile makan mmg comot abis..kate pun chocolate..skang nie kene trial and error..senang nnt nak gie borong siap2..
nie haaa tuan empunye snack tuh...skang nie dh pandai nak makan stokin..ditarik2nye stokin tuh smp ke mulut..pastu dihisap2 stokin tuh smp basah gile..geram sgt nak makan stokin smp tercabut2 stokin dibuatnye..sedo2 je, ehhhh, mana stokin qisya..haaaa gitu laaaa ayat kite ngan mok mok...kihkihkih..

11 comments:

  1. tu namanya qisya nak adik la sya... hahahahah

    ReplyDelete
  2. memang pun..ada food baby yg cedap2..ala..rindunya nak berbaby..he he he...
    emm...dia dah minta adik tu...

    ReplyDelete
  3. haha.. ini rahsia qisya tembun yer.. hisap stokin .. qisya²... mesti dia ralitkan hisap² biskut tu.. ke mommy rendamkan suap kat qisya...

    ReplyDelete
  4. sama la...suka sgt hisap n cabut stokin...grrrr...

    ReplyDelete
  5. Bolehla cuba bli bg aish bt kudapan

    ReplyDelete
  6. sue pon penah cuba mmg sedaap..yummy

    ReplyDelete
  7. nampak gayanya stokin tu lagi sedap dari snack tu...hihiii

    ReplyDelete
  8. Bersungguh Qisya nak tanggalkan setokinnya:)
    Biscotti tu kena jaga masa Qisya makan Falsya takut juga tergigit besar.

    ReplyDelete
  9. sedap sedap..dulu sofea pun suka makan biskut heinz ni

    ReplyDelete
  10. tungkus lumus qisya nak tanggal socks tu :) betul kata Kakzakie, tergigit besar takut tersedak

    ReplyDelete
  11. Qisya tertarik dengan warna stokin tu..mcm sedap je benda warna pink ni...hehe..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...