Monday, June 30, 2014

:: Menyesal ::

Menyesal tau..serious menyesal..kite mmg menyesal..menyesal sgt sbb makan oat je bile sahur td..skang nie dh lapo tahap nak pengsan dh..ya Allah..KAU permudahkan la..;(

Menyesal betul...esok sahur xnk dh wat pangai makan oat jer..kalau dh lidah melayu jgn nak memandai2 nak tukau lidah omputih ye sya..sile sedo diri perut awak tuh perut melayu..kan dh makan diri sendri dh..huwaaaaaa..semlm sahur makan nasi..so mmg boleh hadapi dgn tenang je..
 "tuh la mommy..sape suruh makan oat..kan dh hungry..tomorrow makan nasi oteh"
"oteh baby"..
hahahahaha..kengkonon nak wat mcm berdiskusi ngan anak la utk bg semangat la kengkonon..ahahahah..xde maknenye..perut ttp menggigil..nk pengsan ttp ade..sabo sya sabo..dugaan bulan puasa..
"sian mommy hungry"
kengkonon nak wat anak mcm sedih skali la bile mommy jd mcm nie kengkonon..xde maknyenye..sendri crk masalahkan...sendri tanggung laaaaa..ahahaha..

Okayh la gas dlm perut dh naik kat otak..dh terasa2 mcm migrain nak dtg nie..tobat dh wehhhh xnk makan oat jer...tobattt dhh..

13 comments:

  1. baru plan nak makan oat je esok..cepat lapar ye??

    ReplyDelete
  2. Akak pun tekak melayu Falsya.. sampai berbuka pun mesti nak ada nasi jugak..

    Pagi nanti jgn lupa sahur nasi tau.. dah kesian lapau sekarang ni :)

    ReplyDelete
  3. tak sesuai la tu sya..ada orang tahan dengan oat..
    kalo zee memang tak tahan gak..kena masuk nasik cemana pun..

    ReplyDelete
  4. kalau sya nak makan oat boleh tapi pastikan makan kurma jugak.. kurma bg tenaga kat kita ... sekurang²nya sebiji.. tp lagi bagus kalau boleh makan 3 biji hihihihi ...

    ReplyDelete
  5. Oat die mmg elok..tapi x leh makan semata2 oat...mmg akan lapar tahap mengigil...
    tu la kak...lidah melayu..xpe2..esok klu nak makan oat..blh..tapi makan ngan kurma jugak ok..:)

    ReplyDelete
  6. akak tak makan nasi tak apa..tapi dua orang lagi kena makan nasi juga waktu bersahur..jadi, kea ikut diaoranglah makan nasi...

    ReplyDelete
  7. hahahhah...cian sya ye...sabo yee

    ReplyDelete
  8. Akk kalau makan roti memang akn cpt lapo balik.so makan jela nasi.wajib.haahah

    ReplyDelete
  9. mana mau la mkn oat ja sya... x thn la... tambah2 klu BF sya... cepat lapar...

    cian mommy kan Qisya kan...:(

    ReplyDelete
  10. hahahahaha...sian falsya lapor ye..haaa..pasni mkn nasi tau..kfieda dh dua arini try sahur makan oat ok la plok..tp tambah dgn kurma la..mgkin kalau oat semata mata menggigil gak dibuatnya.,.

    ReplyDelete
  11. salam ramadhan
    singgah pagi....lama rasanya sy x blog walking
    hari ini ada peluang so singgah jap =)

    ReplyDelete
  12. sahur meeg kne mkn berat berat kalo xmemg lapor

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...