Friday, June 20, 2014

:: Suamiku Pengayuh Basikal ::

Ye suami saya sekarang seorg pengayuh basikal..bukan basikal tua, bukan basikal 3 roda..tp basikal jalanan..wakakakakkaka..tajuk xleh blah..mukadimah xleh blah..

Kelmarin balik dr opis ingat bawak adiah utk kite..sekaliiiiiii, hurmmmm, bawak blk road bike katenye..kihkihkih..hobi baru mok mok..huahuahua..
Beli dr kawan opis die..bile mok mok sebut rege asalnye, geleng pala kite..ade jugak yg sanggup spend duit smp gitu..rege asal yg kawan mok mok beli bukan ratus2 or sibu dua hokeyh..xpe la org duit byk..ekekeke..
Gambo mok mok wassup..kat parking opis mok mok..time test2 la adjust2 seat la sbb nak ikut ketinggian mok mok..time nie kite xtau pun die amek basikal tuh..mok mok wassup bersebab..tp xyah la cite..kang malu "fengyi" aiiiiii..

Kat umah smbl mok mok nak psg blk basikal tuh, mcm2 kite duk pesan..jgn kayuh kat highway, jgn kayuh kat jalan raya, jgn kayuh kat tmpt yg mmg laluan kete..kirenye kalau ade kete lalu waima sebijik dua, jgn kayuh situ..risau wehhhhh hati kite kalau mok mok kayuh kat jalan raya..

Katenye nak kayuh kat Putrajaya..hurmmm..ikut u la domok..as long xde kete lalu lalang, i ok jer..;)))

10 comments:

  1. hihi~tak apa...klu kat area putrajaya nie malam2 ramai jugak yg berkayuh basikal kak..:) kadang2 dalam taman de road yg leh berbasikal...:) tapi klu x nak ada kete lalu lalang..nieyl tahu kat mane...hihi~ dlm umah la...:P

    ReplyDelete
  2. jangan lupa helmet ek daddy qisya..klu kayuh mlm2 jgn lupa lampu kt beskal..pastu jgn minat separuh jalan, kang beskal jd bahan pameran, haha! :P ampun daddy ^_^v

    ReplyDelete
  3. kayuh kat putrajaya..i nk follow u punya fengyi mok mok ni...dah lama dah fixie akob tu tersadai...hahahhaha...ehhh x akob ngan mok mok sama2 mengayuh...kiter kasi gebang dua..hahhahahha

    ReplyDelete
  4. mcam abah akk suka berbasikal jugak..
    akk malas haih nak berbasikal2 bagai

    ReplyDelete
  5. naik beskal gi keje..jimat giler...

    ReplyDelete
  6. uish...hobi baru tu...sambil kuruskan badan sekali kot domok akak tu...hihiiii

    ReplyDelete
  7. Seronok berbasikal ke tempat ni memang best. Boleh exercise sambil-sambil tu. Nak kayuh basikal pegi kerja kat Malaysia ni kena banyak berhati-hati. Driver banyak jenis yang selfish. Orang yang bawak moto pun diorang boleh himpit.

    ReplyDelete
  8. amboiii..hehehe budak opis aku ramai yang kayuh beskal g keje tau

    ReplyDelete
  9. mokmok betul2 nak kuruskan badan nak lawan dengan domok dia...kan domok da kurus...hehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...