Monday, June 23, 2014

:: Stroller Pun Boleh Pancit Tayar?????? ::

Tayar stroller qisya pakai tayar idup..mmg kene pam je kalau kempis..semlm gie Mid Valley mok mok lupe la pulop nak pam..adehhhh...dh lama stroller qisya xbergerak..itu yg lg wat xde angin tuh..hanginnnn je...ehhh, ahahaha..

Mmg nmpk sgt pancitnye..pam lak ade kat umah..nak kuau gie petrol pam mcm xsenonoh je..dh la dh smp..xkan nak kuau parking semata2 nak gie isi angin stroller qisya...mau kene gelak ngan org2 kat situ..naik kete tp bile nak pam, bawak kuau tayar tecik..xleh blah..ahahahaha..
 mok mok kate bile tayar pancit nak tolak pun xstabil..lg berat lg stroller..

Berusaha laaa si daddy gie redeem point utk dapatkan pam nie..sekali lg ssh..naik skit je anginnye..ehhh, redeem point???..kat Mid Valley???..redeem point ape???...jeng3..nnt aiii story mory u'olls hokeyh..u wait u wait tau..kihkihkih..
nmpk sgt pancitnyeeee...tp nak wat mcm mana..tolak je la walaupun berat ke ape ke..ngeeeee..

Tayar nak gabak je..kalau rosak rim qisya, agak2 kat kedai sport rim boleh dpt x rim nie..size ape pun xtau la nie..tayar size 5 kut..tetibe ade kan..tppp tuh la..kene gak tgk bunga tayar tuh..ade bunga ke idok..jenis potong air ke idok..bahaya kalau ujan lalu kat tmpt air bertakung..wakakakakakkaa..

6 comments:

  1. Ni tgh pelik ni...stroller tayar kena pam...ada eh jenis mcm ni....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ade SA..nie stroller quinny buzz..mmg pakai tayar idup..;))

      Delete
  2. hehe... tayar stroller pancit ini mesti kes qisya berat sangat ni....qisya mana qisya... rindu qisya....:)

    ReplyDelete
  3. pancit plak ye qisya... naseb daddy superman hehe

    ReplyDelete
  4. kite dah lama xpakai stroller..kalau jadi ginik parah jugak la ye..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...