Thursday, December 18, 2014

:: Baru Je Tau ::

Kelmarin bukak fridge terperasan ade satu nie..bolat2 kaler putih kuning..elok duk terletak baekkkk punye dlm plestik..honeydew yg kite rase dh lama dh rasenye duk dlm tuh..huahuahua..so kelmarin jugak la kite bawak kuau nak potong maka utk dinner..kite tanye la mok mok nak makan gitu ke or nak wat juice..sekali somi aiii kate makan gitu je laaaa..sbb somiku tau yg istewiii iye nie malas nak basuh juicer..wakakaka..renyah weehhhh nak kene cabut satu2..

Sekali bile dh potong2, kite sumbat la satu dlm mulut..tawoooo!!..xmanis!!..terus ckp ngan mok mok xmanis..then mok mok kate, "buat juice la"..demi utk somiku yg suke minum juice ku rajinkan jugek amek juicer..kihkihkih..

tiles kat dinding tuh kalau nmpk kaler cekelat2 tuh bukan sbb kotoran ye u'ollss..itu adalah corak..ye la, mana la tau kan ade yg ingat kotoran dr sambal ke ape ke pastu kite xlap..huahuahua..

Kami lakik binik mmg suke honeydew..kalau makan kat luau selalu memasing tiru memasing..order air sama..pastu si lakik saje je sakat si binik..disakaunye air si binik..T_T..

And lagik satu, u'olls tau x pasal bende nie..
kite pun baru tau..kesahihannye xpasti la kan..tp kalau ye, mmg to be honest, aiii is baru tau la kan psl bende nie..very the ketinggalan zaman u know..u'olls pun baru tau gak ke or mmg dh tau lama..

11 comments:

  1. sejuk tekak dpt minum honeydewkan....

    first time akak tau pasal tag roti tu sya... rupanya ada kaler2 ye...:)

    ReplyDelete
  2. tau dah..sbb sblm ni papazakwan keje gardenia hehe

    ReplyDelete
  3. Suka juice honey dew. Yg tag roti tu pn baru tau.

    ReplyDelete
  4. Baik-baik malas nak keluarkan juicer kena juga akhirnya - terpaksa rajin juga:)
    Tag roti itu kakak pun tak tahu..

    ReplyDelete
  5. honeydeaw potong kecik pastu campur susu segar pon sedap gak sya..

    ReplyDelete
  6. taktau jugak la benda ni falsya.. tq for info

    ReplyDelete
  7. sejuk je tekak klu dapat pekena jus honeydew tengah panas terik...nyamannya ;)

    ReplyDelete
  8. pasai tag tu sue mmg baru tahu..hahahha..selama ni makan je...janji x expired lagi

    ReplyDelete
  9. Tau... Tp ingt kaler merah. Haha...

    ReplyDelete
  10. pasal tag tu kta pun baru tau.. mmg loser giler.. haha

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...