Tuesday, December 9, 2014

:: Jom Ke Pasar Malam ::

Tetibe teringat lagu "jom ke pasar malam"..mcm ape je lagu jom ke pasar malam nie..tah pape je lagu2 zaman skang..mcm lagu budak2 tadika je..i'olls lagi suke dgr lagu2 tangkap leleh zaman2 80's dr lagu2 zaman skang..mengarut2 je lagu2 skang nie..

Kat sri gombak, pasar malam ade 2 kali seminggu...satu hari isnin, satu ari sabtu..semlm ari isnin so disebabkan ado je kek umah tuh (semalam kite el jaga mek), mesti la terjah pasar malam sbb nak carik sayur..ade org domuk ngidam nak makan bayam yg masak cream2 tuh..yee, malam kang itu lah bakal dinner kami..kihkihkih..

Inilah hasilnye,
 skang nie tgh musim pisang kaki nie kan..merata dh ade org jual dh..
sodapppp wehhhh pisang kaki..manis..
kite gile buah..mok mok xberapa..
makan still makan la tp jenis milih buah..
tp pisang kaki nie mok mok suke..
 ini je la dinner kite..pita kebab daging..dh lama xmakan..
selalu beli apam balik yg tebal2 tuh..
feveret aiiiiii apam balik yg tebal2 tuh..
sedapnyeeeeee...
tp sebab semalam xnmpk yg selalu kite beli tuh, so tukau pita kebab..
kite kan kalau murtabak ke, kebab ke, mesti nak daging..
me dont like ayam.muak dh ngan ayam..
 laksa johor...mok moknyeeee..nmpk biasa2 je kan rupa paras laksa johor nie..
tp rasenye tersgtlahhhhh sedapnyeeeeee..
kalau lambat kompom abis..
finallyyyyyy..jmp jugek mangga muda nieeeeee..sluurrrpppppp!!!!..
tingin nak wat jeruk mangga asam boi tp sebelum nie kemain ssh nak crk mangga muda..
malam kang punye projek..
sebenarnye dh wat dh mlm semlm..
tp xsempat nak amek gambau...sedappppp wehhh!!!..
xnyempat kan..gitu laaa..kihkihkih..

Sebenarnye kite nak tunjuk mangga muda ngan pisang kaki je..tetibe termasuk lak pita kebab ngan laksa johor..wakakakaka..

8 comments:

  1. adoiii plzz sya...nk mkn jugak ni..kikikikiki

    ReplyDelete
  2. harini pon ada officemate bawak pisang kaki ni kat opis...rupa isi dia macam ciku pulak..

    ReplyDelete
  3. lagi sekarang memang ngarut..ada lagi sya yang terbaru tajuknya 'ekk elehhh'... hahahaaa ntah pape..
    ooo pisang kaki tak pernah makan..sedap ke?
    kalo mangga tu menggoda kalbu gak..pantang tengok..

    ReplyDelete
  4. Kakak makan pisang kakak tak buang kulit pun Sya. Lagi rangup. Kakak suka yg keras.
    Makanan di pasar malam memanglah sedap-sedap cuma jgn salah pilih aje

    ReplyDelete
  5. aritu blk gombak, mak kita ada bli pisang kaki tu tp tk mkn lak sbb perut tgh kenyang

    ReplyDelete
  6. Saya dah lama betul takgi pasar malam, adalah agaknya dekat 7-8 tahun kot...
    Pisang kaki saya tak pernah makan...tapi kebab tu, mmg feveret! hahaha

    PS:
    Saya pun terkejut dengar cerita awak kena raba dek doc lelaki India tu..awak tak buat aduan ke?

    ReplyDelete
  7. terkesima tgok seksinya buah mangga muda tu..nak buat jeruk viral la tu kan...pisang kaki or pessimon tu mmg sedap...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...