Wednesday, December 17, 2014

:: Kepok Leko Gannu Mari ::

Hehehe..sape je yg xsuke makan kepok leko nie kan..nak2 plak yg jenis byk isi ikan..kalau makan time makan ptg bilas lak ngan teh o panas or air kopi kampung, ishhh sedap sedap sedap..hehehe..
layannnn..;D

Kite tlg ade adik manis nie..zakiah namanye..comel jerk org die..suke kite bile anak muda berniaga nie..mmg haruslah support kan..nie ha adik manis nak berkata2 skit nie..

"Assalamualaikum

Kami menjual keropok lekor asli terengganu.

Mesti korang boleh beza antara keropok yang ada dekat kl ni dengan keropok lekor terengganu kan.

Sesiapa yang ingin mencuba, yang teringin, yang mengidam, boleh datang ke Gombak, Taman Cemerlang berdekatan Taman Melati dan Stsen LRT Putra.

Yang pasti, sekali rasa nak lagi lah.

Harga:

Keropok Lekor Rebus 
25 batang (RM8.00)

Keropok Lekor Goreng Tanpa Rebus
20 batang (RM8.00)

Semua ni memang sedap dan laku. InsyaAllah.
Orang Malaysia kan suka makam keropok lekor ikan kan.

Kami juga membuka kepada pengambilan agen di seluruh Malaysia di mana, keropok akan direct dari Terengganu ke tempat anda.

Untuk urusan pertanyaan dan pembelian, boleh hubungi saya, Zakiah-0173567632

Terima Kasih

#sama-sama kita support produk Bumiputera Melayu ye.."



Dekat je kat taman melati..so sape2 yg nak kepok leko gannu nie boleh la kol zakiah..;D


8 comments:

  1. Sedop... weeeiii kepok ganu.. akak pun nak tapi jauh lah pulak falsya :)

    ReplyDelete
  2. sedapnyer keropok lekor...makan time panas panas dengan kopi o...memang best...

    ReplyDelete
  3. dekat sgttt...dia jual kt stesen lrt taman melati ker

    ReplyDelete
  4. Betullah kepok lekor Ganu tak ada tandingannya
    Kakak sekarang senang dpt sejak anak kakak belajar di sana:)

    ReplyDelete
  5. ooo...ada beza eh rebus & goreng? selalu makan rebus je...lg sedap...

    ReplyDelete
  6. Mmg sedap ni.. mujur la duk dkt j dgn kuala kmn.. blh pegi bila2 msa..

    Lya pom suka support kwn2 y bniaga. Moga beliau dimurahkan rezeki

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...