Tuesday, April 7, 2015

:: Ape Masalah Ko Arinie Haaaaa ::

Haaaaa haaaaaaa..laju je click..laju je click bile tgk tajuk gitu..joyah lettew nak tau ape yg kite nak marahkan arinie..sgt joyah tau..ingat aiii sorang je yg joyah..ghopenye u'olls pun sama..sep skit..muahahaha..

Xde nak marahkan sape2 pun arinie..tp nak marahkan ade sorang budak nie..budak ker?..used to be budak la last time..

Boleh x budak tuh td ngadu kat kite yg die tetinggal enbeg die..haih..apo la masalah buleh tinggal enbeg tuh..haishhhhh..

Kuat makan semut tau budak nie..
last warning hokeyh budak..
next time don't forget..

Tolong nasihat skit budak tuh..

Kite dh xlarat dh nak nasihat..

Asyik lupe jer..

nie ha budak tuh..
budak tuh kat opis mmg xmakeup..
maapkan la naked face die ye..

Kenal dok???..

Kalau kenal tolong la nasihat skit..

Arinie budak nie kate die hanya bawak henpon ngan kunci kete je kat opis..

Enbeg semua tinggal kat umah..

Katenye dh smp kat parking opis, nak kuau kete baru pasan enbeg xde..n kalau xde kompom2 la kat umah..

Kate budak nie lagi, selalunye enbeg die mmg tinggal dlm kete xbawak kuau..pastu budak nie kate lagi, semalam somi die gie main futsal drive kete die..pastu sebelum pegi, somi die kuaukan la enbeg dr dlm kete die bawak masuk umah..pagi td langsung lupe pasal enbeg sbb dh set kat mind yg enbeg ade dlm kete..

Hurmmmmm...budak2..dari dulu smp skang..xberubah pangai..pelupa pelupa pelupa..

*nasib baik la ade abg nie bg pinjam duit..hahahaha..makaseh bang..esok bayau..*

13 comments:

  1. bahaya tu sya tinggal enbeg dalam kete..

    ReplyDelete
  2. Eh... budak (hihi... jgn marah dik) lain kali jgn tinggal beg dlm kereta tau.
    Bahaya betul buat kerja macam tu. Walaupun parking dlm rumah, jgnlah buat gitu.
    Hari ini makan pakai duit pinjam ye. Eleh... bila tiba rumah tak bayar pun kakak tahu:)

    ReplyDelete
  3. Assalam sya,
    ish3
    mak budak ni laaaaaaaaaaaaaaaaaaa :P

    ReplyDelete
  4. shomel sya without makeup... muka suci...
    klu akak la risau x abis tringatkan henbeg...



    ReplyDelete
  5. Bahaya gak tinggal beg lam keta..jgn lupa bawa lenkali.kehulu kehilir bawak takpa..

    ReplyDelete
  6. Sila makan kismis bebanyak yerp ☺

    ReplyDelete
  7. cantiknya tanpa mekap.. takder parut.. jue ni haa tgh stress hilangkan parut.. muka nak kata cerah tak baper cerah tp parut hitam tu nampak gilerrr... jenuh tepek bedak tebai2

    ReplyDelete
  8. nani pon sokmo tertinggal heandbag. bila lambat lepas tu nak cepat memang lah kelaut sokom. macam macam tinggal. hahaha

    ReplyDelete
  9. Nasib baik tertinggal di rumah, kalau tempat lain macam mana. Tidur pun tak lena! ;)

    ReplyDelete
  10. Eh budak....amboi...pelupa eh.....jgn buat selalu tau...Bahaya!

    ReplyDelete
  11. xpernah la xbw enbeg, tp pernah xbw ic.. purse bw, ic xbw..


    apsal kening kite sama..

    ReplyDelete
  12. tanpa mekap pun dah comey....

    hati2 tgl henbeg dlm kete lain kali

    ReplyDelete
  13. babap saja ini budak..hahahha...tinggal enbeg yaa

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...