Wednesday, April 15, 2015

:: Work In Progress ::

Semalam tah mana hantu tailor dtg rasuk kite tah..xsemena-mena je kite gie potong kain nak wat baju qisya..hahaha..bende dah tergendala lama kut..almost a year jugak la kain tuh duk bertapa kat dlm bilik qisya..bile dh duk kat atas, bende xnmpk dpn mata, mmg lagi lupe la..semalam sbb kite duk turun naik atas, kuau masuk bilik kat sebelah bilik qisya, pastu terpandang lak kain yg patutnye wat baju kurung qisya tuh, itu yg tetibe terus grab bawak turun bawah..tau2 je macam, eh eh, dah siap potong laaaaa..mcm kene rasuk lak..wakakakaka..
taraaaaaaaaa..
kain amek murah2 je..
bende baru first time kut..
melampau ler kalau nak amek yg mahal2..
huahuahuahua..

Serious kite nebes..nebes weh..first attempt kut..menjahit nie takat jahit2 suau koyak, baju koyak, reti ler kite..nie nak wat sepasang baju kurung, cuak cuak cuak..ngeeee..pastu semalam nak amek measurement bdn qisya kemain ssh hokeyh..xberi kerjasama langsung mek tuh..smp mengamuk die xbg kite duk ukur2 bdn die..haiyooooo mek..gigit perut kang tau la..

Balik nie nak tunjuk kat sifu kite..sapo laie..opkos mak kite..hahaha..

Harap2 la jadik baju kurung qisya nie..jgn jadik baju kelawar udah..muahahahhaa..

12 comments:

  1. nak gak tgk hasilnya..tak sabau ni ;)

    ReplyDelete
  2. caiyok sya..moga menjadi kan..sue dah lama benar tinggai menjahit ni...tangan dah keras..nk jahit biasa ok la

    ReplyDelete
  3. slamat menjahit...lps ni dh terror dh jimat...jahit bj sdiri

    ReplyDelete
  4. Dah siap gunting tinggal cantum aje tu.
    Cantum lagi cepat banding nak gunting.

    Tak sabar nak tengok Qisya menggayakannya:)

    ReplyDelete
  5. aloooo looo mesti comel , yeahh chaiyok sya tambah satu lagi fasa baru pandai menjahit ... nebes jgk nak tgk ...

    ReplyDelete
  6. alahai comelnya cotton bunga kecik2...

    ReplyDelete
  7. cantik kain tu... msti baju kurung utk si syebab tu kan... jgn lupa update bila dah siap yerrr.. i tnggu hokeyy :)

    ReplyDelete
  8. dah terror tu sya... x lama lagi jg ler sepasang baju untuk mek debob tu...hahaa

    ReplyDelete
  9. Assalam sya,
    waaaaaaaaaaaaa
    uols menjahiiiiiiiiiiiiittttttttttttttt????????????????????????

    ReplyDelete
  10. wahhh pandai jahit nani lembap sikit bab bab menjahit. hahaha :P

    ReplyDelete
  11. Dah siap ker bajukurungnya? Nak amik tempahan boleh...hehehe...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...