Tuesday, April 14, 2015

:: Dak Dobot ::

Tengah tgk photo gallery kat enpon..sekali nmpk gambau nie..
 gambau dak dobot kite..geram tgk bdn..
hantappppp ngat!!..
padatttt!!..
gerammmmm!!
time nie mcm mana pun kene gak tgk upin ipin kat situ sbb ipad battery xde..apaknye tuh pun sama je..tgh charge battery laptop..tuh yg bertapa apak anak kat situ tuh..apak ngan laptop anak ngan ipad..
eeeiiii...*sambil ketap gigi*

12 comments:

  1. Singgah pagi...
    amboi...apak ngan anak sama je yea...
    wow!geram nyer...qisya tomey...

    ReplyDelete
  2. Ni bukan mommy dia je geram..dh sama mcm si dobot akak kat umah tuh....mmg peha dia asyik kena gigit je...lom pipi kena gomol...

    ReplyDelete
  3. Kalau kakak dpt ni kakak gigit jari gebusnya dulu.
    Pipi dia jgn cakaplah:)

    ReplyDelete
  4. alahai...comeynya dia...auntie mau gomol gomol boleh?

    ReplyDelete
  5. Getap bibir tu sebab tengok Mei Mei tu Falsya... geram sgt lah budak debot ni.. dapat dgn akak ni dah kena gigit pipi tu :D

    ReplyDelete
  6. sodap buat gigit manja ini mek.... memang gerammm....

    ReplyDelete
  7. Qisya, leher mane leher? hehehe
    eeeiiisshh! geram lah!

    ReplyDelete
  8. mek!! awat syebab sgt ni... mami bg makan ape tu... gomok2 kaki tgn tuuu.. geram tgk nya

    ReplyDelete
  9. Asalam sya,
    tangan lepak ateh betis sapo la tuuuuuuuu???
    he3 :P

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...