Wednesday, April 25, 2012

:: Akak Tailor OoooOOOiii Akak Tailor!! ::

EeEEEeeeee,geram betul gegurl ngan akak tailor yg jahit baju dayang2 utk wedding si nana keding nie tau..dh berapa kali dh gie anto alter..ade je yg x kene..memula die wat baju tuh besau..kali nie baru perasan bahu plak span dh mcm org main ragbi dh ghupenye..dh anto gie alter dh tp mcm xde beza pun..ntah die alter ntah tidak..bahu lebor gile kut..nak gie anto alter lagi mmg dh x sempat dh sbb ahad nie dh nak start pakai dh..mana nak jahit manik2 la ape la..

Betul menguji kesabaran la akak tailor nie..mmg first n the last la anto kat die..jgn harap la nak rekomen kat sape2..dh la mahal, jahit baju ntah ape2 plak tuh..bile antar balik utk alter siap buat muke mcm x puas hati plak..dh la wat baju menggelembong sana sini..ade yg besau la ade yg kecik laaaa..wat rosak kain je..aarrrggghhh!!!..gegurl geram nie geram nie!!!..damn u akak!!!...

 perasan x gelembong2 tuh..eee,sakit mata nengok..bahu terkeluar plak tuh..eeee,geramnyeeeee..
side view..gile ketera gelembong!!!!!!..kang bg gelembong muke akak tailor tuh baru tau..huuuuhhh!!!!..
yg tang depan plak besau!!..dh mcm buncit dh perut tuh!!..owhhh tidakkk!!!..sakitnye hatiiii!!!..tp sakit2 hati pun still lg boleh posing mcm tuh kan..senyum nak lebar jer..posing tetap posing okayh..senyum tetap senyum hokey..ahahahhaa..

Walaupun kite sakit hati jgn tunjuk yg kite sakit hati..senyum jer....;))))))))
(stress!!stress!!stress!!)

38 comments:

  1. mmmmm....nampak gelembung tu....xpelah redha jerlah....lain kali jgn pg lg...buat sakit ati jer...;p

    ReplyDelete
  2. @Nana jom kite gie penampo akak tuh..wakkaa..

    ReplyDelete
  3. @pinky nmpk sgt kan..adehhh..sakit betul hati nie..mmg tobat dh xnk gie..;D

    ReplyDelete
  4. Ok ar tu walau ati sakit tetap leh pose istimewa.. :)

    Jangan mare ye, sabar bebanyak k ;)

    ReplyDelete
  5. sabar tu separuh dr iman.. hihii.. alaaa falsya ni dah cantik.. walaupun baju tu terjejas sikit tp jgn risau sbb falsya tetap akn nmpk cantik..! :-)

    ReplyDelete
  6. @Myra Jay pose ttp pose myra..hehe..

    tgh bersabo la nie...;D

    ReplyDelete
  7. @IntaNBerliaN dr first2 amek naju nie pun dh start bersabar..hehe..alaaaa,tp xbest la sue sbb baju xcantik nieee..

    ReplyDelete
  8. itu yg pertama dan terakhir la tempah kat situ..kan???

    ReplyDelete
  9. amboi gugurl posing x hingat punye..

    haah ler , awat bj smp jd gitu tu ? sure x sedap nak pakai nnt kan ..
    kalau awk pandai jait, leh je alter sdiri , tp bj baru ni syg la plak kan

    ReplyDelete
  10. @mummy_ayu mmg pertama n terakhir..tobat dh..hehe..

    ReplyDelete
  11. @fazilzura osing ttp posing..haha..

    xreti la zura nak jait2 nie..kalau wat sendri kang jd cheongsum plak..canner..hehe..

    ReplyDelete
  12. walau sakit ati kan...muka mesti ada sinyum erk..kalo sue dah pose muka selengge pastu kasi kat akak tu..kakakkak....

    ReplyDelete
  13. Dia tak ukur betul2 ker?

    sayangnya baju..

    ReplyDelete
  14. Alamak weihh!
    Aku dpt rasakan gegaran kegegeraman ko tu beb..
    Sabor erk sabor..
    Apapun ko ttp nampak "cun".. ;)
    X buncit pun..
    Kalo buncit tu ada ler tu.. ;p

    ReplyDelete
  15. banyak sgt gelombong kt depan tu...hahahahahahahaa

    ReplyDelete
  16. sakit hati tak leh senyum ok lagi tuh.. hehe

    ReplyDelete
  17. tp maintain comel :-)

    pnh kena bju raya thn lepas..lengan sengeh sebelah..mmg geram.. dah la baju raya pertama...

    ReplyDelete
  18. sabar je la. kita mst la nak hasil yg terbaikk kann hehe

    ReplyDelete
  19. gle la..huduh dh jadi nie..sabo je la..huhu

    ReplyDelete
  20. walaupun nak marah..muka mantain dengan senyuman..terbaiklah..jom kita pi kasi penompor akak tue..buat kerja menyakitkan hati...

    ReplyDelete
  21. @syawalsimpsons senyum ttp kene ade walau hati sakit..hehe..

    ReplyDelete
  22. @Nurul Akmal ntah la..tp bile time ukur beria-ia gaya mcm terror..hehe..

    ReplyDelete
  23. @Salina@IbuAqil dpt rasekan ina..gile geram aku ngan akak tuh..damn u akak!!..hahaha..

    amin amin amin..mudah2an kalau buncit tuh "ade"..hehe..

    ReplyDelete
  24. @Zie hehehe..mmg tgh sakit hati pun time tuh..tp bile dpn camera terus ok plak...hehe..

    ReplyDelete
  25. @LYAfrina hehe..sakit hati kan rase..rosak kain..

    ReplyDelete
  26. @tiefazatie tau xpe ifa..dh rase mcm menggerutu dh bdn..hehe..

    ReplyDelete
  27. @cik Jue Aka Ibu Farisyah jom3 cik jue..kite serang akak tuh..hehe..

    ReplyDelete
  28. hehe...tula,sakit sakit hati pun,muke tetap kena senyumkan sis:)

    sabojela hakak tu...buat rosak baju org je...huhu....

    ReplyDelete
  29. senyumanmu tetap menawan...hehehe

    ReplyDelete
  30. @nanakimie itu la padahal dlm hati hurmmm, rase nak cmpk je baju kat muke akak tuh..;D

    ReplyDelete
  31. antara sebab utama tak nak antar baju kat toilor sbb jadi macam falsya la..pernah antar baju nikah kat tailor, memang serik la..sekali tue jer la antar..giler buruk dia buat..

    ReplyDelete
  32. @kayrul-shah mmg sakit hati betul tau ngan akak tuh..ingat beli pakai daun agaknyeeee..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...