Tuesday, April 3, 2012

:: Mata Terkedip-Kedip ::

Aduhaiiii..mata belah kanan nie dr semlm duk terkedip-kedip..stress betul..rase mcm nak stretch kan je tmpt yg terkedip-kedip tuh pakai selepontep rase sbb dh xlarat dh nak pegang mata nieh..kang kalau biau kang org laki ingat nak ngorat plak asyik terkenyit2 mata..kang org pmpn ingat wa lesbi plak..wakakkaakka..

Orang kate.....org kate la,falsya x kate ape2..;p..mcm2 la org kate kalau mata belah kanan terkedip-kedip nie..ade certain org ckp, bende baik nak jadi..ade org ckp, nnt bakal nangis..ade org ckp, bende buruk nak jadi..so mana satu?..wallahualam..

gambo mcm xde kene-mengena ngan story line kan..amek gambo nie pun sbb comel gile baby nie..hahaha..

10 comments:

  1. kalu kanan , myb ado org winduuu

    ReplyDelete
  2. @fazilzura nak kate mok mok mcm x sbb ari2 jmp still terkedip2..agaknye abg aaron kut..waahaha..

    ReplyDelete
  3. benda baik yang akan berlaku kot...

    ReplyDelete
  4. belah kanan sll org cakap benda baik...hrp2 benda baiklah...nt jgn lupa share...

    ReplyDelete
  5. @MamaEma harap2 lah kalau bende baik..kalau bende buruk mintak dijauhkan..

    ReplyDelete
  6. @pinky itu la..ade gak dgr..insyaALLAH..kalau bende baik harus dishare..hehe..

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum Falsya,

    Ada orang dok teringat kot Falsya....he.he.he...

    ReplyDelete
  8. hihi kalo belah kanan mak kite kata nak jumpa org jauh..kalo belah kiri nak nangis..walllahualam..tak tau btl ke idok..hihihi

    ReplyDelete
  9. @Ros w'salam kak ros..sape la agaknye yg ingat kat falsya..dh 3 hari dh berdenyut nie..hehe..

    ReplyDelete
  10. @sue zainun ye ker sue?..dh 3 hari dh nie..xtahan dh asyik berdenyut2..;)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...