Tuesday, April 3, 2012

:: Ape Kate Survey ::


Tadi la bukak FB tetibe nmpk Nana Mia post bende nieh..kelakar gile..saya sama mcm nana setuju sgt2 hokayh..hahahaha..not to say yg x muncet tuh x baik..yg muncet tuh semua baik..tp kiteorg setuju sbb suami kami muncet dan baik walaupun xde la muncit sgt pun..tp consider muncet la jugak..ehhh,mana satu nie?..muncet ke x muncet?..gegurl keliru gegurl keliru..wakakakaakakaka..

Pastu tagged mok mok pasal bende nie..alih2 die reply comment "nasib baik i ada six pack"..nak pengsan baca n tetibe je rase nak muntah ijau..wahahahha..mmg la mok mok ade six pack tp 6 garisan khatulistiwa..hehe..sorry sayang..gurau2 di petang ari jer..hehehe..

APE KATE SURVEY?...

20 comments:

  1. itu tanda isteri pandai jaga makan suami..salam singgah di sini.

    ReplyDelete
  2. ooowhhhh cm tu ek....nnti nak tgg kawin nnti nk tgk cmne...harap si dia moncit la... :D

    ReplyDelete
  3. @Cik FaRiZaM hahaha..xtau la boleh pakai ke x teori nie..hehehe..

    ReplyDelete
  4. @~diAhOntHeblOg~ nnt dh kawen leh join okayh..hahaha..

    ReplyDelete
  5. yg muncit tu banyak baik wooo... hahahha

    ReplyDelete
  6. @watyz hahaahhaa..aku mengerti dn aku sokong..hahaha..

    ReplyDelete
  7. @yun yeayyy,!..ramai yg setuju..hehe..

    ReplyDelete
  8. suami ni keje mkn sedap jer isteri dia masak tu yg buncit..dah tentu tak mkn luar punya..hehehe

    ReplyDelete
  9. @fieda tau xpe..perut muncet sbb terkene "buatan" isteri..hehe..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...