Thursday, January 15, 2015

:: "Jurujual Kasut" Yang Suke Sepahkan Kasut ::

Harap2 la demam mek xberpanjangan..arinie nak cite psl mek je kan..hehehe..

Diah ade buat mcm jual preloved items kat ig..so diah tanye2 ade ke baju2 or ape2 nak jual..die tlg jual kan..pastu kite tanye diah, 

kite, "kasut boleh x?..kasut aku berlambak2 nie..xpakai dh"
diah, "boleh..bg je la..cube je..nnt kumpul2 bg kat aku"

So kite pun amek la kasut2 kite tuh..susun la nak amek gambau bg ke diah..sekaliiiiiiii, ade org lain lak yg excited nmpk heels kite..cobaan utk pakai xmenjadik sbb lost balance sokmo..wakakakaka..so sudahnye die teraburkan abis kasut2 kite..adeh..
 kasut kite ala2 gini majority semua aler itam..baru pasan..kalau ade yg kaler2 pun dh xelok dh..mcm xsesuai je nak jual..hehe..tgk la mek tuh..sebelum nie kite susun cantek dh sekali dtg mek abis tunggang tebalik kasut..kihkihkih..
byk kasut keje kite dulu..pastu skang nie dh xpakai dh..penah nak try pakai tp ketat dh..sakit kaki kite..tersepit rasenye bile pakai..skang nie gie keje kite lagik prefer flat shoes..

Ade kasut kite yg pakai baru sekali dua je kut..pastu xpakai dh..dari xpakai, baik le jual..ade yg untungnye..dpt duit,,daru duk semakkan/penuhkan gobok kasut je..ngeeeee..untung2 dpt jual boleh beli kasut baru..ehhhh, kihkihkih..

10 comments:

  1. elok2 lagi semua kasut2 tu
    sama la... suka pakai yg bleh balancekan bdn lg selesa kan..
    tp skali skali nk gak jd tinggi hahhaha

    ReplyDelete
  2. Gelihati pulak kakak tengok Qisya nak pakai heels:)
    Macam nak cuba selagi tak dapat tu.

    ReplyDelete
  3. Mek nak pakai heels ke. hahaha :P

    ReplyDelete
  4. allah allahhhh homeyyy nyer la mek oiii!!

    ReplyDelete
  5. singgah petang...
    banyak kasut..nak lelong ke tuh...
    nieyl klu selagi kasut tak rosak..
    maknyer nye pakai laaa....:P

    ReplyDelete
  6. Same la...i pun selesa pakai flat shoes. Senang nak berlari ke berjogging dalam office :p

    ReplyDelete
  7. Mek nak pakai kasut ker tu...hehehe...

    ReplyDelete
  8. Itu bukan sepahkan tu, sebenarnya dia nak tolong 'kemaskan'. Hehehe

    ReplyDelete
  9. Pesal jurujual tuh comel sgt..hehehe

    ReplyDelete
  10. Sikit hari lagi merasalah mek pakai heels..hehehe..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...