Wednesday, January 28, 2015

:: WonderMilk Citta Mall ::

Pas settled beli stroller qisya, kiteorg gie minum petang kat WonderMilk..tp xde la minum petang sgt pun..minum petang celah mana nye kalau smp order pasta bagai...huahuahuahua..
 cute cuppies..yg cream cheese chocolate tuh sedap..
yg dua tuh xleh nak telan sgt sbb manisssssss yarabbiiiiii..
bak kate somi aiii ler, 
"u xyah makan manis2 pun dh cukup manis dah"
wakakakakakakaka...
kite sendri pun tergelak bile somi aii tuh kate gitu..hikssss..
 cappuccino utk somi aiii, caramel milk utk isteri somi..aahhaha.. 
tuna melt sandwich utk somi..
aglio olio utk isteri somi..yg ini serious sedappppp..sedapppp sggtttt..
tuna melt tuh pun sedap jugak..

Harga pun boleh tahannnnnnnn gak sedap..
semua makanan dan minum di atas adalah 67hengget total damaged nye ye..
sekian..

p/s : dashboard ade problem ker?..

14 comments:

  1. mak aihh banyak betul dok tayang makanan tengah hari ni. terliur lah pulak T_T

    ReplyDelete
  2. Spaghetti kakak suka!
    Tapi tuna tu pun kakak suka sebab kakak suka apa pun dish yg ada tuna:)

    ReplyDelete
  3. haah dashboard giler hari nie...letih refresh..hmm..hmm..

    ReplyDelete
  4. Tak pernah pergi lagi kat Citta Mall tu..;)

    ReplyDelete
  5. hamboihhh..sj nk geletek tekak orang..dh la ngah laparina..

    prob xleh tgk new post org ehh..sm la

    ReplyDelete
  6. memang dashboard sengal pun arini.. rasanya kene hack jugek ke sama macam facebook & instagram? eh?

    ReplyDelete
  7. tapi xde la mahal sgt pun...ok la tu harga die pada nieyl..
    sedapnyer laaaaa...dah lame x jenguk blog akk...tgk makanan yang sedap2.....

    ReplyDelete
  8. yummmmm....menu smua menarik...hah dashboard blogspot prob kn

    ReplyDelete
  9. fuyooo...semua nampak tempting gilos..aduhai...lapo nih..ahkak belum makan lagi nih

    ReplyDelete
  10. Bley tahan gak harganya yerp. Tapi klo setanding dgn rasa memang berbaloi.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...