Wednesday, January 21, 2015

:: Ya Allah, Besarnya Bontot! ::

Wakakakakakakaka..hahahahaha...kite xleh la kalau ingat balik ayat kakak mia kat qisya..selamba je kakak mia bahan qisya..ahahahhahaa..tergelak2 kite ngan nana mia smp nangis2 kiteorg dibuatnye..sbb kakak mia punye gaya mmg terkejut sesgttttt time tuh..bahahahha..

Xdeeeee, gini, sabtu lepas, diah ngan nana mia dtg umah..bawak anak2 mandi kolam kat umah kite..mmg xdirancang pun sebenarnye..die mcm tuh la bile xdirancang mmg terus akan jadik punye..cer kalau rancang, hagham..last minit ade je plan memasing..

Pastu bile dah lama berendam dlm kolam tuh, kite nak bawak kuau la qisya..sekali qisya xnk kuau le pulak kan..hurmmmmm, mek tuh kalau dh jmp air mmg xsedo ke mende..memula die yg kedepan dulu..pastu kite bukak la baju ngan suau qisya kat dlm kolam..time tuh kakak mia xkuau lagik dari kolam..bile kakak mia tgk qisya boleng-boleng (xpakai suar n baju), terus terkejut, "ya Allah, besarnye bontot die"..pastu tambah lagik, "besarnye perut qisya mcm org ngandung"..wakakakakkaka...kite ngan nana mia tergelak2 mcm org gile..ahahaha..selamba kakak bahan qisya..qisya lak terpinga2..adehh, hahaha..

Nah, kite belanja gambau2 anak2 kite mandi kolam..
 kemain sonok lagi mek..
 muncung tuh muncung tuh..

Okayh la itu je..kite skang nie xberapa nie sihat lagik nie..bdn jadi mcm lemau gitu..mata berpinar..adehh..qisya pun sama..mlm semlm muntah lagi...T_T..

21 comments:

  1. salam sis...alahai..geram tau tgk si mek tembun ni...get well soon sis n mek..rhat byk2 tau...

    ReplyDelete
  2. ala siannya anak beranak tak sehat....moga cepat sembuh ya!

    ReplyDelete
  3. Kalau dah bogel mestilah nampak bulat Qisya ni.
    Itu yg si kakak cepat aje bagi komen hihi..

    ps: Oh... tahulah kakak kenapa Qisya demam. Main kolam ni agaknya
    Seronok sangat sampai tak ingat ye:)

    ReplyDelete
  4. hahahaha. lawak lah budak budak ni. seronoknya mek main air :D

    ReplyDelete
  5. kahkahkah..sedap btl dia bahan..

    ReplyDelete
  6. Get well soon mother & the cute daughter ever!

    ReplyDelete
  7. hehehehe..moncong mintak chiummm ni!!

    ReplyDelete
  8. Assalam sya,
    he3
    bior montot besor asai ati sonang gitew he3
    pa pun semoga cepat sembuh ya :)

    ReplyDelete
  9. adoi kelakar lak kak mia ni ye...hhahhahaha

    ReplyDelete
  10. comelnye mek, sunuk dpt main air ekk
    Falsya, akak pun ade beli kolam ni, baru 2 kali gune kot..hahahaa... tapi mmg syok la kalo dowg dpt main n mandi kolam angin ni.. jadilah kan... sbb kalo bwk mandi kolam kat luar tu, takot, kalo de kencing tikus...minta jauh laaa....

    ReplyDelete
  11. bahahahahaha..
    siap ada caption " Ya Allah" tu :P

    ReplyDelete
  12. cian qisya kena bahan...mek makin besar muka fotostat daddy dia sangat...

    ReplyDelete
  13. Comel semuanya...qisya..gangla kita..bahaha

    ReplyDelete
  14. alo Qisya dah makin montel dan comel...
    nampak sangat suka bergambar...

    ReplyDelete
  15. hahaha tak leh ingat la mest nak gelak kohaja kakak

    ReplyDelete
  16. get well soon, falsya. btw, bambamnya si qisya tuu ;)

    ReplyDelete
  17. kikiki tu bijak tu...siap ya Allah haaaa hahaahah...dpt bygkan becok mulut bercakap tu....budak2 ni kdg2 ape yg dicakapkan tak terduga kan....boleh jadi bende lawak sebenarnye heheheeheh

    ReplyDelete
  18. cian qisya msti riuh rendah kan saat tu

    ReplyDelete
  19. Jangan kata mek Qisya.. mak budak ni pun sama nak makan kambing bakar.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...