Friday, January 2, 2015

:: Lady Danger ::

Hai u'olls..sekejapan je dh masuk 2015 kan..skang nie, no turning back..move forward..ape yg jadik pada tahun 2014, akan jadi memories..good and bad memories..

Azam tahun baru, tah la, kite sebenarnye xpenah set kan azam ape utk tahun tuh..jenis kalau nak buat, buat je..xnk buat kalu, dok ontok2 kat situ..hahaha..dulu2 setkan utk nak kawen pun xde..owh sorry, i'm not that desperate when it comes to marriage..tp lepas dh kawen. kite desperate nak anak..hahahaha..

Haihhh sebenarnye kite blur la pepagi nie..blank pulop otak nie..hiksssss..

Okayh okayh, u'olls berani x pakai liptip yg menyala2 nie..kite xpenah lagik la pakai smp la time annual dinner opis..rodhi (diah) yg tlg makeup kan..ingatkan nak makeup sendri je tp diah kate nak tlg makeup kan jugak, i'olls hokeyh saje..hehehe.

Smp part nak pakai liptip, diah tanye, "ko berani x pakai lipstik merah menyala?"..sooo kite pun try laaa..ehhh cantik pulop lipstik nie..

Nak tau x kaler ape?..
 nie haaaa..matte color..
Lady Danger by MAC..
 merah kan merah kan..suke kite kaler nie,,
hasilnye..hahahaha..

Tetibe semalam terbeli jugak lipstik nie..muahahaha..selama nie kite suke pakai kaler2 pastel..kaler2 yg soft..sekali bile dh try yg very the lady danger nie..terus terbekenan..;D

Okayh la itu je..nnt la kite kite pikir lg ape bende nak cite..otak tepu sbb semalam cuti pastu arinie keje pastu esok cuti lagik..lemau jadiknye..tuh yg asal boleh pasal lipstik pun kuau tuh...kbai..

6 comments:

  1. Hmmm.... masih muda belia memang cantiklah Falsya
    Kakak ni dah tua pakai yg pastel ajelah.

    ReplyDelete
  2. hamboi...merah mak ngah nie...omey2...mcm nieyl nie x sesuai pakai yang terang2 nie..paling sesuai pun pink ngan purple pink...:)

    ReplyDelete
  3. wahhh. merah merah delima. hahaha. lawalahh kak :D

    ReplyDelete
  4. cantik.. ;) ai pulak tak boleh pakai yang warna terang2 cenggini, lagi terserlah garangnya.. hehehe..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...