Monday, January 5, 2015

:: Kepala Separuh, Tinge Tercabut ::

Dh mcm tajuk hantu ke pe tah..kihkihkih..xde la nak cite psl gift yg kite dpt time annual dinner opis baru2 nie..memula dpt tuh mcm pelik jugek ape bende la natang nie..
Sbb bukak2 je kotak nmpk kepala separuh mickey mouse..so mcm terpikir ape bende nie..ooo tmpt gantung2 la kut..mok mok lak ckp, "keciknye gift..ape bende nie"..;)))

Si balik umah letak la kat atas lack..

Pastu esoknye dpt email bgtau ape sebenarnye gift tuh..bile baca je masing2 semua mcm, "ler, thumbdrive ker?"..ade yg xtau mana letak, ade yg dh bg sedara..hahahaha..ye la memasing semua duk blur ape bende alah tuh..

Ngape xngabo ke koi awal2..hacoooo..

Nasib baik kite xbuang lagi..ade kt umah..siap kat hilton hotel tuh ade yg tinggal merata je bende alah nie..ye la nak salahkan dieorg xleh sbb mana la nak tau thumbdrive..
Rupenye kene cabut tinge sebelah mickey mouse tuh..somelkannnn..
Tadaaaaaaa..so cute..xbesar mana pun thumbdrive nie..kecik je..
Yg lagi mcm nak tergelak siap kat belakang ade gambau ;p lagik..dem yu..wakakakakka..mcm nak bgtau, "lu dh kene prank weh!!!"..ahahahahahaha..

11 comments:

  1. comel gilerrrr tumbdrive dia!nak jugakkk...

    ReplyDelete
  2. Laaaaa..thumbdrive rupanya..hahaha

    ReplyDelete
  3. SA pun cam benda tu thumbdrive....untung sapa yg dpt

    ReplyDelete
  4. alamakkk sayangnya ada yg x amik pun gift tu masa kat otel!

    ReplyDelete
  5. Hee... kakak pun tak sangka
    Macam mainan aje
    Ni kalau Qisya jumpa mahu di golek-golek buat main:)

    ReplyDelete
  6. comel giler...main2 pulak thumbdrive ni...heheh

    ReplyDelete
  7. hahaha.. kalau tahu mesti tak tinggal kat hotel kan..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...