Wednesday, January 28, 2015

:: Qisya Dah Ade 2 Kete ::

Hamboiiii kemain lagik ye mek..daddy ngan mommy pun ade satu kete je memasing..iye dh ade 2 kete dah skang nie..mana nak parking dedua kete tuh mekkkk..hehe..

Kete tuh stroller ler..hehe..stroller qisya yg first mmg gabak besau..mmg la nmpk tuff stroller Buzz qisya tuh tp bile nak mengelolakan pun boleh jd tuff bdn..hahahaha..sebab tuh selalu daddy qisya je yg tutup bukak stroller..penah sekali je kite yg tutup bukak stroller gabak qisya..time tuh kuau berdua je ngan diah..berpoluh2 weh..masuk kete mmg full blast ekon pasang..ngeeee..

Sabtu lepas kiteorg gie Citta Mall..ade fair kat sana..member mok mok ckp kat sana ade jual stroller murah2..bile dgr gitu mmg terus kesana la kan sbb mmg kiteorg tgh duk mencarik 2nd stroller utk qisya..nak carik yg memurah je...xnk mahal2..utk senang nak bawak gie travel yg kene naik flight..mmg la boleh pinjam bffsss kite tp xkan nak minjam je kan..walaupun dieorg xkisah tp xsedap ler..hehe..

Festime sampai Citta Mall..kalau bukan sbb stroller mmg idok le nak berjalan smp ke sana..nunnnnn kat jalan nak gie ke subang epot tuh ha jauhnye..crk2 mmg jumpa la stroller murah..RM150 je rege stroller tuh..6kg lebih beratnye..brand Esprit..xde pikir panjang terus je beli..
 view belakang..
view depan..kite nak kaler merah tp kaler merah dh abis..demmm..

Okayh la bg kite stroller nie..tanya org tuh berapa actual pricenye..die kate RM600lebih..dieorg tgh nak clear kan stock, sbb tuh jual murah sesgt..xkisah la kan janji stroller nie 150 je regenye..pasnie kalau kite kuau berdua je ngan mek, mmg xde maknenye nak bawak stroller gabak besau tuh..hangkut stroller nie je..senang nak bukak tutup..nak bawak masuk kete comel kite pun lebih dari muat..hehehe..

14 comments:

  1. wahhh. mek ada stroller baru ^__^

    ReplyDelete
  2. dak qausar punyer aku jual dah weh. dia langsung taknak dok dlm tu dah. tak bebas.

    ReplyDelete
  3. cantik ni, mmg senang ni, nampak ringan..qisya pon boleh angkut kan..hahhhahahah

    ReplyDelete
  4. Assalam sya,
    santek laaaaaaaaaaaaa stroller itu
    murah lak tu
    pos satu kat iols boleh????he3
    kami kat penang takdak sob3
    (motip nak raih simpati kenkonon2 :P)

    ReplyDelete
  5. wehhhh..mmg berbaloi awak dapat beli stroller Esprit tu cuma RM150..

    ReplyDelete
  6. Tak apa boleh simpan dan tahan lama
    Adik Qisya kelak kena pakai kete 2nd-hand inilah nampak gaya:)

    ReplyDelete
  7. alahai berkenannya..! kedai dia katne falsya? ada lagi ke sale ni..?

    ReplyDelete
  8. untunglah..kecik2 dah ada 2biji kete

    ReplyDelete
  9. Bestnye Qisya.. dapat dua, nanti satu boleh bagi dekat adik.. coming soon.. ;)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...