Wednesday, January 7, 2015

:: Selamba Je Nak Makap ::

Semalam kite ade mintak tlg somi kite tuh belikan barang kat farmasi area sentul nun..kite mcm malas nak gie sbb malas nak patah2 balik..ye la dari duke nak kene masuk sentul pastu nnt nak kene kuau balik dari sentul masuk duke balik nak ke sri gombak pulop..kan ke byk keje tuh..so alang sentul tuh dh jadi laluan balik keje somiku iyuwww, baik la mintak tlg die..kihkihkih..

Bile dh beli, mok mok kol la kite,

lakik, "i dh beli..tp nape harga 361hengget"
binik, "ehhh, u nie biau betul smp mahal gitu"
then kite duk la argue psl rege barang tuh..
sbb tau dh somi aiii tuh saje nak makap..hahaha..
sekaliiiii,
lakik, "ye laaa, betul la harga gitu..dlm resit ade mention 361hengget..
ishhh, xyah la nak argue2, pening la kepala i..
bayau je ler nnt 361hengget tuh..balik kang i tunjuk resit"..
(nada suara mmg sgt nak nganjheng binik)

Balik je umah, terus mok mok bagi resit kat kite..
eeiiiii, selamba je main tukau2 no kat resit tuh..

binik, "nie apasal siap ade tulis ngan pen nie..
selamba je nak makappppp kan"
lakik, "leerr mana la nak tau mcm tuh..resit nie kuau dari mesin laa..
xyah la pening2..nnt bayau balik 361hengget..runsing la i nak explain xtau macam mana"
binik, "hahahahaha..tah pape tah..i boleh bagi tp bg i lagi 2 kotak"


Hahahahahahahaha..ya Allah..geramnyeeeee lahai...patut la bile dh smp umah kemain lama duk dlm kete..rupenye nak tukau nombor kat resit..hahahahaha..hadeh!

9 comments:

  1. Saje nk nyakat la tu kot...hihihi...

    ReplyDelete
  2. hehehe nak menyakat la tuh.. sesaja laa kan..

    ReplyDelete
  3. nak makap banyak tak menahan tu..hahahhahh

    ReplyDelete
  4. Assalam sya,
    ish3
    ini maen kasor ni kan3 he3

    ReplyDelete
  5. Hehehe...nak bergurau senda gittew ☺

    ReplyDelete
  6. Kehkehkeh.. ingat kes makap apa.. ;)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...