Tuesday, January 6, 2015

:: Rindu Mek x? ::

Rase mcm dh lama x tepek gambau mek kat sini..ade ke yg rindu mek????..hehehe..skang nie kan mek dh tindik u'olls..nenek yg bawak gie tindik..kalau ikut mommy mmg lama lagi la mommy bawak gie tindik sbb mommy nie penakut, kesian ke mek..lg satu mommy seriau nak dgr bunyik, "tap" tuh..alaaaa, bunyi tinge kene tembak tuh..tah la, pastu mcm sedih lak nak bawak gie tindik sbb nnt kalau dgr mek nangis mesti rase sedih..drama x drama x?..wakakaka..

Eleh penakut konon..seriau konon..sendri punye tinge pun ade 4 lobang subang (selain lobang tinge..kuikuikui), 4 kali "tembak", time tuh x seriau lak..xtakut pulop..muahahaha..skang tinggal 3 lobang subang je sbb satu lagi dh terkatup..tuptuptup..ngeeee..
nah kite banje gambau qisya dgn subangnyeeee..;D

Kite xde kat tmpt kejadian..sooo tau2 je dpt gambau ngan video mek kene tindik..sobssss..
 gambau yg diwassup selepas ditindik..nangis kejap je..terkejut gamaknye..xsmp seminit katenye sbb pastu dieorg terus pasang video upin ipin..hahaha..hanya upin ipin dpt tenangkan qisya..serious xtipu..kalau nak bg qisya senyap dari ngicai2, pasang la upin ipin..kompom duk diam ngadap upin ipin dgn khusyuknye..
siap ade pakej lagi..haihhh, dpt gelang tangan..hurmm..nenek nenek..kite seriau nak pakaikan brg emas kat qisya..ini emas yg kedua utk qisya..yg first dh ade pencurik potong time kuau kat One U..kohaja betul..kalau dh dasar pencurik mmg sekejapan je ko wat keje..sbb tuh la nenek pakaikan kat tgn pulop yh kali kedua nie,,haiyooooo, kerisauan tahap melampau bile kuau..sbb takut ilang utk kali kedua..T_T
 bdn pulak makin makin hantap..asyik ngunyah je..mmg kite surrender la kalau nak dukung lama..boleh ade biceps terus kalau dukung qisya non stop utk 2jam..hahahaha..tgk la gambau nie penuh muke..kihkihkih..
 pastu skang nie nak tgk upin ipin kene pegang tepon gitu hokeyh..bile org lain nak tlg pegang terus ngamuk..die je yg nak pegang..org nak tlg pegangkan sebab takut tangan tuh lenguh la mek..haiyoooo..eksyen nau..haihh..
 tgk la tuh gaya die pegang tepon tuh..
 eiiiii geramnyeeeee..
skang nie kalau selalu berebut tepon ngan mek..baik tepon umah, baik henpon..pastu nnt kang die wat gaya tgh berckp kat tepon..hehehe..

Okayh la itu je..nnt kite sambung tepek lagik hokeyh...until then..xoxo..

11 comments:

  1. eiii geramnyaaa tengok dia. comel sangat. wahh dah pandai nak main gadjet :D

    ReplyDelete
  2. alahai mekkk tembommmm.....meh nak kiss ciked!

    ReplyDelete
  3. winduu duuu mek qisya... main comel tau... gerammmm.... ehehhh dh bersubang ye... kak Allyssa belom lagi bersubang.... mcm Sya juga la akak kesian nak tebuk telinga dia.... huhuuu...sakit...

    ReplyDelete
  4. Aloh mek omel2nya.. mata tu x berubah

    ReplyDelete
  5. tomei tomei tomei! rinduuuu ke mek!
    cemana la perampok tu buat keje ek? sekejapan jek tgk dah ilang .. grrr
    takpela, xde rezki

    ReplyDelete
  6. owh peminat upin ipin yer mek...kusyuk betul dia tengok upin ipin tu...

    ReplyDelete
  7. Nenek macam itulah.
    Tapi bila pakai nampak sweet kan:)

    ReplyDelete
  8. Wah..mek dh pakai subang la..bila buat tu? Nsngis x dia?

    ReplyDelete
  9. Assalam sya,
    hamboih3 sakan mek dok landing nengok upin ipin yer
    citer pada zaman dahulu layan dak??
    si fayyadh la ni citer ituuuuu jer memanjang he3

    ReplyDelete
  10. Bagusnya mek dah bertindik. Berani lah dia.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...