Thursday, October 16, 2014

:: Hari Makanan Sedunia ::

Baru dgr radio kate hari nie "Hari Makanan Sedunia"..Pestime dgr ade hari makanan sedunia wehh..hehehehe..haaaaaa, apeeee?????...makanan???????..okayh,i is lapau..

Setiap ptg kite akan singgah umah mak kite..opkos la kan sbb nak fetch qisya..tp kalau x fetch qisya pun mmg kite akan singgah pas blk keje..

Setiap hari kalau gie umah mak kan, iman kene kuat la kalau nak diet..tp tuh la setiap hari tuh la punah harapan..mesti bile bukak tudung saji kan mesti mcm, "alamakkk sedapnyeee..xpe la mkn la skit"..tpppp end up akan bertambah2..adehhhh..tsk tsk tsk..

Semlm ingat mak xmasak..sekaliiiiiii, "mak masak sup sayur ngan ayam goreng belada tuh..nak makan, ayam dlm microwave"..

Terus kite mcm, "haaaaaaa, sedapnyeeeeeeeeeeeeeee!!!"..hati pun terdetik, "nak makan ke xnk..sedap tuh" dan akal pun berpikir..

Akhirnya diri ini tewas..tewas dgn sup sayur ngan ayam goreng belada..
Perfect combo..;))))

7 comments:

  1. macam2 hari ada skarang..dedulu tak pernah plak dengar..
    makanan gini la sedap..simple tapi makan bertambah-tambah..

    ReplyDelete
  2. X pernah lak dengar hari makanan sedunia...next kalau nk tabah berdiet amik mek tu terus balik...x yah bukak tudung saji mak...huhuhu...

    ReplyDelete
  3. tu laa baru tau hari makana sedunia rini....tak sangka ade plak kan hahahah

    uihh masakan mak mane leh tahan wooooo haahahahaha

    ReplyDelete
  4. peh!meleleh....nieyl selalu gak wat menu nie kak...hihi

    ReplyDelete
  5. Itulah best kan duduk dekat dgn mak. Mak pun biasalah dah arif sangat dgn perangai anak manjanya. Walau diet macam mana pun kena penangan air tangan mak tewas punyalah. Sekali ambik ayam pun tengoklah 2 ketul:)

    ReplyDelete
  6. yeayyy seppp jom kiter sambut hari makan sedunia!!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...