Monday, October 27, 2014

:: Perkenalkan My New PA ::

Mek skang nie assistant kite kat dapur..xleh langsung nmpk fridge bukak ngan washer bukak..haahhhh, mek la org first yg pegi smbl gelak2..comel sgt..;)))

Weekend lps wat laundry..nmpk je kite bukak tmpt nak letak baju bajan tuh kemain laju mek merangkak dtg kat kite..die pun sebuk la nak wat laundry gak..kite masukkan kain die kuaukan..haiyoooo mek..kalau gitu smp bile pun xabis..huahuahuahua..
Nmpk x sebuk mek duk musing2 bende alah tuh..mcm terro nau jer..

*owh haaaaa, gie mek lagi sebelah pun nak kuau dh..dh boleh rase dh..so ade 2 batang nak tumbuh..besau dh anak mommy*

3 comments:

  1. senangnya keje rumah bila da ade pembantu
    eh.. senang ke????hihihii

    bagus la mek ni..kecik2 lagi da rajin
    sebuk nak explore sume benda ye

    ReplyDelete
  2. Wah...dh boleh hatap dh...jgn medin tu tgh elok berpusibg dia pi godek segala mak nek butang tu ha...meraung mana eh kang...

    ReplyDelete
  3. jgn qisya masuk dlm mesin tu dah le qisya ye....hehehe...
    sophea aritu, 10 bulan gigi baru nak tumbuh...lambat skit sebab jalan awal :-)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...