Tuesday, October 7, 2014

:: Raya Aidil Adha Ku ::

Morning u'ollss..mesti rase mcm nak bgn je kan ini hariiii...rase mcm nak melingkau je dlm comforter dgn anak disebelah...somi dh xde kat sebelah dh skang..sobss sobss..somi kene beralah ngan anak tido kat katil single..ehhh tp kire sebelah jugak la sbb combined katil..huahuahuahua..

Raya korban last weekend kiteorg satu family gie beraya kek umah pakcu den kek tampin..ehhh, melaka..ehh, tampin..ehhh sebenarnye sempadan2 je..mcm kaki kiri tampin kaki kanan melaka..haaaaa, lebih kurang gitu lew..tp ikutkan area tampin la..kuikuikui..

Beware : too many photos to handle..kihkihkih..

 ececeh mek..kengkonon mata buntang gitu..mcm segau sgt lewwwtewww..
 sekejapan je dh gone..ahahaha..
 sian mek mcm tercekik..
 mana tengkuk mana tengkuk..ahaha..lps dr nie mcm kesian sgt tido seksa gitu..kite nmpk pun xselesa..pastu terus adjust blk car seat..baru la nmpk selesa skit..
 mek dh bgnnnnnn..
 kemain panjang lagi mek punye lidah..nak oiii, pakat la awak tuh baby lagik...comel gak la bile jelir lidah gitu..kalau dh besau wat gitu mommy kerat sepoloh lidah tuh kang..hahaha..
nmpk x betapa bezanye kulit anak iye ngan kulit mak iye..anak iye kemain putih melepak2,.mak iye putih mcm nak kene sepak..wakakakakka..

Sepanjang jalan dr gombak nak ke tampin, alhamdulillah xberapa nak jammed lagik..smooth je jalan..kiteorg ikut jalan yg pokcik Waze guide..ikut jalan belakang..masuk dengkil la, tah mana2 tah pokcik Waze bawak..

Malam tuh kite wat BBQ..
 apo ketat sgt muke tuh mek..memula kemain lagik xnk ngan pak lang iye..last2 baru nak..mek x"panas" lagik la pak lang..ngeeee..
 budak muke lapau..
 mando..hahaha..

Okayh itu je..nak abiskan semua weekend dlm nie mau termuntah u'olls kang..

7 comments:

  1. at least ada xtvt ni..sue duduk umah je..kikiki

    ReplyDelete
  2. salam aidiladha sya...sonoknya dapat balik kampung..siap berBBQ lagi tu haaaa..meriah..
    mek makin besar makin putih..mummy jangan sedih2..gelap skit jerk pon..

    ReplyDelete
  3. Tang bbq tu nangis tenwgkm..lama dah xbrbbq tau

    ReplyDelete
  4. Singgah pagi...
    Klu ikutkan hati ini...
    nak sambung cuti lagi..
    tapi bler pikir nanti nak cuti lagi...
    Sabar je la...hihi~ wah!meriah jugak raya haji akak...

    ReplyDelete
  5. Assalam falsya,
    tu laaaaaaaaaaaaa...pepagi mata dok tepejam tapi mangun jugak jalan amek tola, tapi dalam ati dok mikior nak cooootiiikkkk ajer he3

    ReplyDelete
  6. Qisya memang melepak sangat putihnya dah macam anak mat salleh. Lagi-lagi kalau dia posing memacam siapa tak geram tengok. Kakak geram tau Falsya... sampai tengok bbq tu tak boleh lawan tengok Qisya hihi..

    ReplyDelete
  7. seronok nyer tgk..bando pun bando la yo janji bakor ayam..hehehe..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...