Tuesday, October 21, 2014

:: Mek & Keretanya ::

*Entry Auto Publish*

Mek skang nie dh wat kete kakak adik (bok) die dh mcm kete die dh..bok nak marah sbb kete die ade kat umah mak teh tp xleh nak marah..aahahahaha..kete tuh mok mok belikan utk bok waktu birthday die berapa tahun tah..kalau u'olls nak tau, kete tuh je la yg tahan pun..yg lain semua hancurrrrr leboooo..ganeh bok..

Kat umah kalu mmg mek akan main je la ngan kete tuh..kete jadik walker mek..boleh gitu???..ditolak2nye kete tuh..laju lak tuh..huahuahua..
 ditolaknye smp ke pintu..nak kuau ke mek..ahahahaha..
berehat jap..layan iklan dulu..sgt minah iklan..yg hanya boleh wat mek terhenti dr main adalah azan dan iklan..bayangkan kalau dh tido boleh terjaga bile terdgr azan ngan iklan kat tv..ngeeeee..

Pastu kite letak la mek atas kete tuh..sekali xreti nak turun..ahahahaha..

Nah video mek xreti nak turun dr kete..
*u'olls boleh tgk x video tuh*
geram je kite tau..ngan bdn hantap gitu..geram je rase nak gigit je montot peha perut tangan..ehhh semua tempat la nak gigit..

Jap jap nak asah gigit jap..siap la mek...;)))))

11 comments:

  1. Haha
    .sama..tgok mel rasa nk gigit tau...homei hangatttt!!!

    ReplyDelete
  2. Aku yg x pernh ambil tau iklan gomen pun dh perasan..
    UTC, UTC...
    Iklan maxis yg beruk bergedik2 tu..
    Lg yg budak 2 org jerit depan kipas angin..
    Dan semua iklan lampin..dan org2 melompat.
    Itu Luth

    ReplyDelete
  3. Assalam Falsya,
    looooooooo..sian ke mek..
    ish2 mummy ni :P

    ReplyDelete
  4. aunty geram jugak ni, comelnya ala senam tapi tak sampai, shian gak tengok sebab dia cuba sedaya tu :)

    ReplyDelete
  5. cantik pulak pintu warna putih heee:))

    ReplyDelete
  6. salam perkenalan...
    alahai comeynya mek...
    terus follow sini sebab nak tgk keletah mek lagi...

    ReplyDelete
  7. kalau 10 entri sehari tapi penuh pics mek saya suka saya suka..hehe

    ReplyDelete
  8. qisya naik kete x reti turun....hihiii...cam ne tu....kihkih...

    ReplyDelete
  9. Mek!
    Ibu nak tompang mek..
    Buleh dok?!
    Miss u mek ngn mama mek..
    Ekekekkekeke

    ReplyDelete
  10. kite yg tgk dr jauh ni pun geram je tgk..pass la kt mommy tlg gigit kan skali eh..heheh

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...