Saturday, October 25, 2014

:: Moh Kite Ber-Zumba ::

Moh ler kite..moh kemane..moh ber-zumba la u'olls..kihkihkih..

Kemain lagik kan nak ber-zumba bagai..kengkonon nak exercise la kekdahnye nie..nak gie jogging mmg kene "kuburkan" dulu la kan sbb nnt mek mcm mana..nak transit mek gie umah mokcik2 die ke umah nenek die ker boleh jer..tp sendri la rase mcm serba salah..ye ker serba salah..kalau tinggal time gie tgk wayang xserba salah pun..hahahaha..

Kate je le mls nak ber-jogging..selambaaaaaaa je bg alasan..sian mek..ngeeeee..

Xde pun nak ber-zumba kat gym ke kat mana2 studio pun..ber-zumba kt umah jer..haahhh mcm mana nk wat???..

Ape guna youtube boleh sync ke tv..so gunakan lah kemudahan yg ade..huahuahua..
Tp bile nak ber-zumba kene make sure mok mok xde..mau kene gelak nnt..heheh..mek pandang kite pelik hokeyh time kite ber-zumba zumba bagai..yg xmenahan siap wat muke pelik..hahhaa..

Dh lama tinggalkan zaman xberhoyeh-hoyeh so tulang ngan bdn semua dh keras..sooo mariiii kite lembut balikkkk..ayukkkkkk!!!..;)))))

3 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...