Monday, July 2, 2012

:: Ben & Jerry's ::

Jumaat lepas gegurl gie tesco kat Mutiara Damansara nak beli barang2 utk wat pavlova..next entry gegurl cite pasal pavlova okayh..hehe..pastu tgh jalan2 crk whipped cream terlalu kat area eskrem..skali nmpk la plak kan Ben & Jerry's punye eskrem..xpenah rase pun sebenarnye n xtau la plak sedap ke idak..

Sekali gegurl pandang mok mok, mok mok pandang gegurl..masing2 mcm dpt baca masing2..mcm ala2 dari mata turun ke hati gitu..aaauuuwww!!!..wakakakaka..masing2 nak try sbb ramai org kate sedap..mok mok dh bg greenlight so kiteorg pun pilih2 la nak flavor mana..

 pilih2 nak flavor ape...
 ini la pilihan kami..Chocolate Chip Cookie Dough..
 serious sedaaaapppp!!!!..sgt sedappppp!!!!....

Sekali-sekala nak beli boleh la..sebln sekali ke..tiap2 minggu ape nak jadik kalau satu bekas eskrem nie nak dekat 30hengget..sebln sekali try satu flavor..hehehehe..

24 comments:

  1. mahalnyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...botak mak kalu nak hari2...huwaaa....

    ReplyDelete
  2. xpernah makan.. xpernah pulak jumpa ice cream ni.. tp, nmpk rupa & tau harga jer dah tau mesti sedapppppppppppppppppp.. hahahha

    nak cikittttttttt!

    ReplyDelete
  3. wah nampak sedap..tapi harga??? tapi sebulan sekali oklahkan..

    ReplyDelete
  4. MAUUUU x sedappppppppp
    mahalllllllllllllllll nyeeeeeeeee
    sesekali layan haven nie dik !!! ;))

    ReplyDelete
  5. aku tgh pose ni ko menggoda plak! ahaks!

    ReplyDelete
  6. daku sejk2 keje kt cmpny ni... muak dh tgk eskrem uhuhhu .. dlm peti ais pun melambk

    ReplyDelete
  7. wah dah lama x cek bhgn aiskrim lepas ni nak cek jg ada tak ice cream ni kat kota kinabalu

    ReplyDelete
  8. @♥cikmOt♥ sgtttt!!!..sgt boleh kopak poket kalau tiap2 minggu beli..makan dh la sekali hadap jer..

    ReplyDelete
  9. @IntaNBerliaN dekat supermarket ade ina...mcm tesco..giant x sure ade..hehe..

    ReplyDelete
  10. @Zana Adieyza sedap tau..baru first time cube pun..serious sedap..;D

    ReplyDelete
  11. @cik Jue Aka Ibu Farisyah mmg sedap jue..tp bile tgk harga mmg sebln sekali la jawabnye..kalau ye sebln sekali..silap2 2 3 bln sekali..hehe..

    ReplyDelete
  12. @ieda nasib baik sedap kak..hehe..

    ReplyDelete
  13. @watyz halamak..dh tergoda dh ke waty..hahaha..canner?..terpaksa la beli lepas buka pose..hehehe..

    ReplyDelete
  14. @AzuraFazil DIN huwaaaaaa..untung keje kat situ hari2 leh makan eskrem..;p

    ReplyDelete
  15. @N.Aima K pasnie jgn lupe cek tau..hehe..ade tuh kat KK..hehe..

    ReplyDelete
  16. patutlah sebulan sekali...harganya mahal sungguh..

    ReplyDelete
  17. Dapat ni sedap jugak kan.. Waaaa gegurl nak sikit..

    ReplyDelete
  18. aiskrim nie memang mahal...pernah surh hubby beli...hubby taknak...katanya mahal hihihi sampai sekarang belum merasa lagi..huhuhu

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...