Friday, July 20, 2012

:: Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak ::

Arinie bz2 yg tersgt2 lah ngan Env & Safety week nieh..xsmpt nak terjah blog u'ollssss..sorry sgt2..satu hari x sempat nak usik keje atas meja..hurrrrmmmmmm..pinjam entry jap..hehehe..

*
*
*

Alaaaaaaaa, this year ter-missed every year punye ritual laaaaaaa...pengumuman puasa...darnnnn!!!!..itu la yg mahal tuh..balik keje kepala ade skit pusing pastu ingat nak baring kejap jer..alih2 bile terjaga kul 9mlm..aduhaiiiiii..bile dh terjaga kul 9 tuh, kepala plak mcm sakit2 lagi, mmg sambung tido la jawabnye smp la mok mok kol bile dh otw balik from opis..rutin harian kami everyday..hehehe..

Esok petang balik keje jalan mesti jammed sbb ramai yg nak balik kampung sambut first day puasa ngan family..gegurl plak hari2 balik kampung mak ngan balik kampung in law tau..hahahaha..mlm kang after taraweh, balik umah mak yg sgt3 "jauh".."jauh" sgt smp kene lalu tol byk..huahuahuahua..

Sbb nak sahur ngan buka puasa kat umah mak..u'olls mcm mana pulak?..first day sahur ngan buke pose kat mana?...

Tingat ade sorang kawan gegurl nie..bile time bulan puasa je mesti die dh start gelisah..gelisah sbb nnt xleh nak beli makanan kat tmpt open..takut kene pandang serong, kene tegu and kene soal ngan pejabat agama yg buat rush..ahahhaahhaha..nnt dulu, bg gegurl abis mention dulu, jgn terkejut okayh..member gegurl nie indian..lelaki..tp muke die sebijik mcm muke melayu..ckp pun fasih mcm org melayu..slang india tuh mmg xde..penah die kene soal ngan jabatan agama..die siap ckp die bkn Islam tp org tuh xcaya..bile tunjuk IC baru tersenyap masing2..hehehe..

Penah jugak die ckp, "i cukup tension kalau bln puasa nie..korang puasa, i dpt ssh..nak beli makanan pun dh mcm org yg xpuasa kene tgk kiri kanan takut kene tangkap masuk van jenazah"..hahahahhaaha..

Gegurl nak mintak maap kalau ade tertaip ayat2 yg boleh wat sape2 tersinggung, tersakit hati ke..mungkin dalam keadaan sedar or x sedar..mana tau comment2 gegurl dh wat u'olls terasa ke ape ker..mintak maaf okayh..;)))))))))

*SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL-MUBARAK ye U'OLSSSS!!!!*

9 comments:

  1. kawan saya pn sama. nk beli makanan kena trhendap2. mujur chinese, blehla cover ngan mata sepet.

    happy ramadhan, kak. :)

    ReplyDelete
  2. lawaknya.kesian kawan awak tu kan. :)

    ReplyDelete
  3. allaaaa sian kawan gegurl..

    Selamat Berpuasa wat gegurl & family.. :)

    ReplyDelete
  4. salam ramadhan..moga ramadhan kali ini lebih diberkati

    ReplyDelete
  5. Selamat berpuasa...dan selamat berbuka dengan mak mertua..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...