Wednesday, July 25, 2012

:: Perempuan Neraka ::

Adehhhh, sekali lagi baru nak tgk cite nie..padahal cite nie cite sabtu lps kut..byk cite yg gegurl ketinggalan n  baru tgk n baru terhegeh2 nak wat entry..sabtu lps nak tgk tp gie taraweh..pastu after gie taraweh, gie ngeteh ngan mok mok plak..oppsss, ngan kawan2 mok mok sekali..hehehe..itu la yg wat lagi terlepas tuh..lg satu sbb pikir kat you-tube confirm ade punye sape2 yg up load..so gegurl take things for granted la kan..heheehe..

Baru lah arinie berkesempatan nak tgk cite Perempuan Neraka nie..baca tajuk cite pun dh seram..ya ALLAH, bile tgk cite tuh kan, gegurl mintak dijauhkan la dr segala bende2 tuh..sedih bile tgk cite...cite pasal Intan seorg isteri yg kaya kawen ngan Hashim lelaki miskin keje as a lorry driver..after kawen jd queen control..semua duit gaji suami, duit hasil titik peluh suami, semua si isteri amek..brain wash anak supaya benci ayah..ya ALLAH..mintak dijauhkan..tp kalau dh kaya n xleh nak bersusah2 nape nak kene kawen ngan lelaki miskin..hurmmmmm..cite je syaaaaaa, jgn emo2..ahhaahaha..

Kesian tgk Hashim (Fizz Fairuz)..mmg betul pandai die bawak watak tuh..mmg muke innocence gile tp ade lagi ke lelaki yg mcm tuh?..walau mcm mana kene pijak ngan isteri n anak, still lagi boleh bersabar, still lagi boleh berdiam..maybe ade la kut tp sgt2 rare..sebenarnye kisah mcm nie mmg ade kat dunia realiti tau..still lagi ade isteri yg layan suami mcm mana dlm cite Perempuan Neraka tuh..tp isteri tuh bkn gegurl okayh..no no no..xbaek tau..xcium bau syurga u'olls..

Gegurl mmg xsanggup nak layan mok mok mcm tuh tau..kalau sanggup pun mau kene terajang ngan mok mok rasenyeeee..wakakakakkaka..isshhhh, mmg xlah gegurl nak layan mok mok mcm tuh..mana lah sanggup gegurl nak layan suami terchenta gegurl yg comel sometimes manja rase nak gigit2 mcm tuh..huahuahuahuahuahua..bile tgk cite tuh tetibe je rase rindu ngan mok mok..muleh x gituw?..ngeh3..

Mmg byk pengajaran kat dalam cite tuh..pengajaran utk diri sendri jugak..mudah2an dijauhi dari segala perkara atau perbuatan yg xsepatutnye..


sape2 yg belum tgk lagi silalah tgk okayh..berjurai2 air mata gegurl tgk cite nieh..bile Hashim mati lagi la sebak..;(((((((

18 comments:

  1. zana x tgk lagi cerita tu.. nanti weekend nak tengok la.. gegurl smpai nangis eh? mesti sedih betul kan..

    ReplyDelete
  2. best tau cite ni...muhasabah diri btl ;)

    ReplyDelete
  3. bestkan cerita nie...rasa insaf datang...
    jahat betul perempuan tue...mintak jauhle kita semua dengan pekara2 mcm ginikan...

    ReplyDelete
  4. sue dah tengok sabtu lepas...mmg sedey...sangat la sedey....citer dier mmg menginsafkan...

    ReplyDelete
  5. tgk gk aritu..mmg tk patut bini wt camtu kt suami

    ReplyDelete
  6. sedih kan.. lepas tgk tu ckp ngan en. Izhar. siap minta maap kalo ade salah silap. hik hik hik...

    ReplyDelete
  7. kesian laki dia..memang patot pon bini dia tu sumbatje dlm neraka

    ReplyDelete
  8. @Zana Adieyza weekend nnt tgk la zana..sedih tau..best pulak tuh..hehe..

    ReplyDelete
  9. @cik Jue Aka Ibu Farisyah itu la jue..bile tgk kan kesian sgt laki die..sanggup die layan mcm tuh..

    ReplyDelete
  10. @syawalsimpsons falsya gak yg ketinggalan..hehe..sedih sgt sue.berjurai2 air mata..huaaaaaa..

    ReplyDelete
  11. @watyz hahaha..nasib baik laki aku xde..hehe..

    ReplyDelete
  12. memang neraka sangat perempuan tu yerrr..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...