Tuesday, July 17, 2012

:: S.T.A.L.K.E.R ::

Nak pinjam ayat Kiah Propa jap...

JAGA2 ADE YANG MEMERHATI!!!!..huahuahuahau..

Hi STALKER!!..welcome to my blog..wahahaha..ade stalker laaaaaaa!!..hahahaha..ade STALKER yg silent reader..kadang siap ade STALKER yg membalas2 lagik..gegurl xtau tp org yg bgtau..suke hati la nak tulis ape pun..blog gegurl ke blog korang...haihhhhhh..xpe la..sila2 la baca ye entry gegurl nie yeeee..kate pun utk tontonan UMUM..tp nnt xyah la nak balas2 entry ke ape ke sbb rase xpuas hati..





17 comments:

  1. biasalah tu stalker...dia sakit hati...tapi tiap hari nak jugak baca entry kita...

    dah jadi makanan dia kut...heheh...

    hi stalker (sambil lambai2 tangan comolot...ekekek)

    ReplyDelete
  2. uiks stalker dtg sini sure die nk tgk gegerl yg comel

    ReplyDelete
  3. tak penah ada lagi stalker ni kat blog jemah..klo ada...mmmm..selamat kamoo wahai stalker...kikikikiki

    ReplyDelete
  4. stalker?? biar kan la dia.. :)

    ReplyDelete
  5. stalker? apa tujuannya? err...seram ler..

    ReplyDelete
  6. biasalah tu stalker...dia sakit hati...gegurlkan gedik hihihi

    ReplyDelete
  7. sape la tu yg minat sgt kat pasya tu?
    hihii

    ReplyDelete
  8. @♥cikmOt♥ kan kakak..xsuke tp nak tgk n baca..xpaham..hehehe..

    ReplyDelete
  9. @syawalsimpsons mana sue tau xde..gile jd batu api..hahaha..

    ReplyDelete
  10. @watyz kannn..aku alu2 kan jer..hahaa..

    ReplyDelete
  11. @MamaEma harap2 xterkene smp bile2..hehe..

    ReplyDelete
  12. @Ezna nak ikuti perkembangan kut..hehe..

    ReplyDelete
  13. @Che Rosliza Che mat hahahaa..lagi gedik lagi nak baca kan..hahaahahaha.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...