Thursday, September 6, 2012

:: Alhamdulillah Atas Rezeki-Mu ::

Semalam dpt berita gembira pasal gegurl menang contest NIVEA tuh..syukur alhamdulillah..bila kite wat sesuatu tuh dgn hati yg IKHLAS, insyaALLAH ade ganjaran yg menanti..sbb tuh la nana mia selalu menang contest sbb hati die IKHLAS..n sbb ke-IKHLAS-an hati die tuh la gegurl menang contest tuh..dok gitu?...hikhikhik..dan sbb ke-IKHLAS-an hati die tuh la, kami ber-3 terkene tempias2 si nana mia nie..;D

Then xlama pastu, gegurl BBM mok mok..gegurl nak bgtau la gud news kat chenta hati yg mok mok sorang tuh yg gegurl kompom2 menang contest NIVEA..dan2 je kate 400hengget mok mok punye n 100 hengget tuh gegurl punye..hamboi hamboi hamboi..mok mok kate die pun ade share jugak..konon2 sbb die yg kuarkan modal utk beli brg2 NIVEA..gegurl guna duit mok mok time beli barang kat watson tuh sbb gegurl xbwk purse..takat gie umah mak yg sekangkang kera je kut mmg idok ler nak hangkut handbag segala..bwk diri ngan henpon je pun..xbaik tau mok mok..riba tuh semua tuh..wakakkakaka..

Then tetibe mok mok pulak kate die pun ade gud news..bile tanye ape, kate balik umah nnt cite..mcm xtau je perangai bini die yg joyah sgt3 meninggi nie kan..gegurl suruh mok mok bg hint2, nak tau x ape hint2 mok mok bg..

Gegurl : cite la cite la..berita ape?..
Mok mok : aaaa..hehe..alaaaa joyah nie..kang la cite..
cite kat bbm xseronok la..
Gegurl :okayh..kalau gitu hint pasal ape je..
Mok mok : aaaa, pasal keje i..;)
Gegurl : naik pangkat ke?..ler..tau la pasal keje..
Mok mok : tu xlagi..ler, dh kate hint..tul la tuh..
Gegurl : suke tau domok nie..
(time nie byk benor iklannye)..
Gegurl : joyah tgh menanti dgn penuh ketidaksabaran..;D
Mok mok : ler, nape joyah mcm tuh?..
xlaaaaa, i dpt NAIK GRED laaaa..
Gegurl : yeayyyy, congrats mok mok..alhamdulillah..
xpe, yg lain cite kendian..;D
 
 Ya ALLAH, syukur alhamdulillah atas rezeki yg KAU berikan..mok mok penah cite dulu penah ade issue pasal naik gred nie..bile dgr agak bengang gak la..sbb dulu kan mok mok penah MC sebulan lebih sbb tulang kaki die retak..katenye bende2 tuh akan effect kenaikan gred..mcm2 la..semua bende nak effect..

Tp itu la..bila ALLAH dh kate itu rezeki utk mok mok, mcm mana halangan pun ttp akan ade rezeki kat situ..alhamdulillah..bersyukur sgt2..
 
Happy happy happy for mok mok or should i say, Happy happy happy for US..errrkkk, kuikuikuikui..

10 comments:

  1. alhamdulillah...tunggu berita baik satu lagi plak...

    ReplyDelete
  2. syukur alhamdulillah
    lepas ni rezeki yg comel2 baca doa tu plak ek

    ReplyDelete
  3. @SyaNa amin amin amin..doa2kan utk aku kayh syana..

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah dan tahniah buat korang berdua..
    Rezeki dari Allah siapa sangka kan ;)

    ReplyDelete
  5. Tahniah!!! nak tunggu berita satu lagi...tak sabar rasanya..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...