Wednesday, September 26, 2012

:: Sick ::

Tgh2 sakit yg xmenentu nie kan, ye la, betul ape xmenentu..kejap panas, kejap okayh, kejap dedoh..hurmmmmm..blum cite batuk ngan pening kepala..sambil batuk tangkap kat kepala..rare tuh..adehhhh, sakit woooooo..ngan bersin nak selsema lagi..mmg pakej laaaaa..

Xmenentu kan demam gegurl nie..kekeliruan berlaku disitu..xtau nak bg demam terus ke, nak bg skit2 ke..hehehehehe..xpe laaaa demam oiii..slow2 okayh..take ur own sweet time..hahahahaha..

Lagi best skang nie sbb chenta hati gegurl yg domok tuh ade ngan gegurl..hehehehe..gediknyeee..puiiiiii..hahahaha..asyik ajak gie klinik je keje..gegurl xsuke la gie klinik sbb kalau gie klinik pun bknnye gegurl makan ubat tuh..mmg selalu akan ngelat..so disebabkan ubat byk kat umah nie, mmg boleh sgt la jd alasan..hehehehehee..

Redha je mok mok layan bini die nie..jap lagi nak gie makan makanan org sakit..bubur Uncle Lim kat Ikano..yeayyyyy!!!!..

11 comments:

  1. sedapnya nak makan bubur...boleh kirim kikiki

    ReplyDelete
  2. best ada orang teman bila time2 sakit ni..

    ReplyDelete
  3. dikkk
    haaaaaaaa kang nak berbadan dua !
    akk doakannnnnnnn aminnn
    skrg nie macam2 alahan ada ..
    kalau bukan kita , suami kita .. ;))

    amin .. aminnn kan ajeeeeeee ;))

    ReplyDelete
  4. take care gegurl... sedap tu bubur.. :)

    ReplyDelete
  5. eB kalo muler skt2 g2 tanda nk berisi... kalo gegerl prasan la...
    jgn2?... tahniah gegerl... eB doakan :)

    ReplyDelete
  6. siannye.. take care yer. jgn lupa makan ubat...

    ReplyDelete
  7. wah... best tu dapat mkn bubur lagi.. bubur utk org emam ek.. :-)

    btw, moga falsya cepat sembuh :-)

    ReplyDelete
  8. Demam2 bubur lah makanan plg nikmat sekali kan gegel..
    Dpt mkn ngan ikan bilis goreng..
    Ermmmmmm!!
    Psttttt!! Td ai ngan Mr em p mkn nasi Vaggey lg..
    Auwwwwwwwwwwwwwwwww!!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...