Tuesday, September 25, 2012

:: Don't Play-Play ::

Dah 2 3 hari nie xberapa nak sihat..kepala pening, tekak sakit, bdn lemah n lesu..rase nak demam..bdn dedoh je..lemau gile wehhh..cenggini la kalau org yg ssh sgt nak demam..demam pun leh main2..kejap panas, kejap sejuk, kejap dedoh..tp x fully demam..adehhh, please la demam..nak demam, demam je la..jgn la main2kan aiii..aii xlarat la uuuu..

Serious sgt xselesa tau..breakfast td gegurl masak nasi goreng..nasi goreng simple utk satu mulut makan je..tp xde rase..xtau la masin ke tawar ke sedap ke..adehhhh..lidah dh xleh berfungi dh..tp sbb lapo, telan je la..rase tuh redha je laaaaa..janji wat syarat makan..dh la kepala pening, kalau gastrik dtg lagi la..silap2 pening tuh leh jadi double..

Uwaaaaaaa..nak mok mok!!!!!...hurmmmmmmm..serious lemau je rase bdn..bile ngadu kat mok mok, mesti tanye nak gie klinik ke x..mok mok tuh kalau mata bergerak xhenti2 pun ajak gie klinik..mmg betul2 concern domok gegurl tuh..hahahahaha..

Kalau makan panadol kompom2 la xjalan..sbb sabtu lepas makan panadol pun still lagi kepala sakit..camno tuh..gegurl dh jd immune dh ngan panadol..panadol sudah tidak jalan dh okayh..kene yg lagi kuat dos nye baru la ade effect..tp smp bile nak harapkan ubat..adeeehhh!!!..ssh la nak tahan sakit kepala nie..cannerrrrr..

That's all for now...till then...ZZZzzzzzzZzzzzzzZzzz..;p


19 comments:

  1. skang memang tengah musim sakit ler.. i pun baru je baik. cepat2 sihat ye! :D

    ReplyDelete
  2. alahai ciannyer...sue pon kalo tak sihat gitooo la...

    ReplyDelete
  3. gie la klinik..check betul2..mana tau ada good news ker..
    apa pun..get well soon yer dear!

    ReplyDelete
  4. org baru nak sampai dah kot... :)

    ReplyDelete
  5. @Zila Zainal u demam sbb demam rindu..hehehe..xpe2 skit hari lagi nak balik dh chenta hati awak tuh..hehehehe..

    ReplyDelete
  6. @syawalsimpsons kan sue..lemau je rase..xsuke laaaa..sobssss..

    ReplyDelete
  7. @mummy_ayu alaaaa...tp mcm dh terasa nak kene bendera merah je,,,uwaaaaa..hehehehe.

    ReplyDelete
  8. @Pen Biru doa2 kan..hoping for miracle....aminnnn...;)

    ReplyDelete
  9. kita mkn sbiji panadol pun dah ok...sbb penakut nk mkn ubat....so bila msk jer ubat badan trs terkejut...sihat terus....wakakkaka...

    sabar ya gegurl...

    ReplyDelete
  10. Ala siannya, moga cepat sembuh ye dear..

    Memang kalau susah demam, sekali demam hmmm camtu la... sama la kita

    ReplyDelete
  11. ntah2 ko ngandung x?? kadang2 ade tanda2 gitu bebs.. kalo btol.. amin.... :)

    ReplyDelete
  12. kesian gegurl...berehat puas2 ya...dah ada isi kot...lewat periad tak? hihihi

    ReplyDelete
  13. kesian gegurl...berehat puas2 ya...dah ada isi kot...lewat periad tak? hihihi

    ReplyDelete
  14. @pinky kite sebijik mcm telan tic tac je..hahahaha..punye la xde effect sbb dh immune sgt dh ngan panadol nie..bahaya kan..

    ReplyDelete
  15. @Myra Jay tq Myra..ssh kan..lemau n letih sgt badan..main2 plak demam nie..xsuke3..;(

    ReplyDelete
  16. @watyz alaaaaaaa..mcm x je waty sbb aku dh peot dh skang nie...frust aiiii..;(

    ReplyDelete
  17. @Che Rosliza Che mat okayh CR..tq..hurmmmm, nie bkn lewat dh CR..awak seminggu nieh..hahaha..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...