Friday, November 20, 2015

:: Ikea Cheras Grand Opening ::

Semalam first day ikea kat cheras bukak..bile tgk gambar yg org duk share, mak aiiii kemain ramai manusia..berduyun2 manusia gie ikea..pelik la kite..die punye crowd dh mcm xde hari esok...mcm arinie ikea cheras tuh bukak, esok dh nak roboh dh..hahaha..smpkan sanggup beratur bersesak2 berhimpit2 semata2 nak masuk ikea..aduhaiiii..
ishhh, kite tgk pun dh pening..sian anak2 kecik, baby2 yg kene heret ngan mak bapak..ishhh, kalau kite idok la nak bawak semek tuh..kesian ke dia..itu kite laaa...dh dieorg sanggup nak wat cemana..sanggup lagik kite xgie..ehh mmg kalau gini xde maknenye kite nak gie aih..

Kalau kite ajak laki kite gie sana dgn keadaan mcm nie, mau bernanah tinge smp boleh pecah nanah tuh dgr laki kite bebel2 sepanjang jalan..mmg rasenye end up die akan patah balik la..sedangkan yg kat ikea mutiara tuh pun kalau nak gie boleh tapi dgn syarat, kene gie kalau dedua cuti on weekdays, or gie after keje, inikan pulak nak heret laki kite gie dgn keadaan gini...mmg idok ler..kihkihkih..tp jgn risau domokku, i pun xteringin nak gie kalau keramaian org gini...tunggu la after a year baru kite gie sini..kut nak merasa gie la kan..

Tapi bagus jugak ikea cheras nie dh bukak..xde la semua tertumpu dekat ikea mutiara jer..boleh la kite gie sana dgn tenang pulak pasnie..ngeeeeee...harap2 la ikea kat mutiara tuh lengang skit..

Pssstt psstt, dgr cite ikea nak bukak outlet baru kat johor..kalau betul best la org johor..hehe

7 comments:

  1. dia punya sesak...mmmm...betooi la gaya macam tak da hari esok

    ReplyDelete
  2. Hanya orang yg tabah jer yang sanggup bersesak macam ni.

    ReplyDelete
  3. Tak sabar dah kakak nak tunggu ikea buka di JB
    Kakak pun teringin juga nak menyopping tapi tapak bangunannya pun tak nampak lagi Falsya haha...

    ReplyDelete
  4. tu la tgk smlm rmi dh q awl lg seblum pintu di buka..gigih

    ReplyDelete
  5. Pehhhh kemahenn ramai. Idok ler Nani nak bersesak sesak macam tu

    ReplyDelete
  6. hujun bulan ni baru nak pi ikea.. harap2 tak ramai orang la

    ReplyDelete
  7. rkyat msia ni kayo sbnrnya.. kat mana2 opening mst ramai org..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...