Thursday, November 12, 2015

:: Pulak Dah ::

Dulu asyik tingin ice shaken lemon tea dekat starbucks..skang nie xde dh..lupe langsung air tuh..padahal sebelum nie hari2 nak minum..selagi xdpt selagi tuh la duk terbayang2..smp terasa2 lalu kat anak tekak la ape la..n sanggup gie starbucks kat petronas tepi highway mrr2 semata2 nak beli air tuh je pastu u-turn balik sri gombak..itu belum cite asal nmpk starbucks tetibe kecur ailio menggigil nak minum air tuh..

Skang nie air tuh dh lupe, air lain pulak dh yg dtg..
air nie pulak..

Mmg ari2 kut kite beli..xpenah missed lg la so far kecuali weekend..itupun kalau weekend, gie kuar  memana2, mmg kite mencarik air nie..nasib baik la rege air nie xmcm rege air ice shaken lemon tea tuh..kat opis kite jual RM4.50 satu..kat o'briens klcc 8hengget lebih ko..boleh dpt 2 botol kalau beli kat opis kite..

Tuh la die pangai kite..kalau musim suke satu bende tuh, mmg itulah ari2 kite nak balun..tp kalau musim tuh dh xde, nmpk depan mata pun xheran..siap kene jeling lagik..hehe..

Pasnie xtau air ape pulak yg muncul..hahahahaha..

10 comments:

  1. tak penah minum air ni..mana nak carik ni, nak try jugok...nampak tak pengaruh tu kuat..jahahahhahhaha

    ReplyDelete
  2. Boleh tahan juga selera adik Qisya kat dalam ye..
    Or... memang mummy dia yg tak boleh nampak air sedap:)
    Kakak tak pernah jumpa lagilah Falsya kat tempat kakak sini. Teringin pulak - sedap mestinya sebab kakak dragonfruit memang suka.

    ReplyDelete
  3. amboi si kecik tuh punya selera..bukan main lagi nampaknya....

    ReplyDelete
  4. nasib sya ketagih air bervitamin mcm ni... jgn nak yg pelik2 sudah la....hahaa

    take care...:)

    ReplyDelete
  5. Blm pernah tgk or cuba air nih..hehehe

    ReplyDelete
  6. tengok pun macam sedap kan Falsya. kak ana singgah petang ke sini menjalin ukhwah :)

    ReplyDelete
  7. xpernah try pulak air gini..bergas ke ape

    ReplyDelete
  8. Tak pernah tahu pun pasal air ni., air lain pun sama sebab akak jarang minum air manis..

    ReplyDelete
  9. dapnyaaaaaaa.. tapi kat msia tak byk flavour dia kan. very the limited

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...