Wednesday, December 2, 2015

:: Ailebiu Banana ::

Sabtu lepas nana mia send gambau kat group..

Dengan caption,

"Siapa nak dtg amek kat umah mak aku"

Gile xnkkkkkkkk...
 gile x tempting dengan gambau nie..rendang paru kut...nyumsssss..

Ari sabtu lepas kite ngan somi kite gie merata2 tmpt..gie monthly check up kat hospital..lepas tuh gie ulu yam umah si ikhwan..then gie jakel carik baju..mlm baru dpt amek kat umah mak nana mia..balik umah. tenggek nasi, goreng telur dadar, then apolaie..santapppp laaaaaaa..hahaha..
sedapnyeeeee...sebekas tuh kite hadap sorang jer..hehehe..

Makaseh banana..pasnie buatkan laksa pulak..kihkihkih..ailebiu banana..

10 comments:

  1. Alhamdulillah...
    sedapnyaaaa..klu nieyl pun,hadap sorang je kak..hihihi

    ReplyDelete
  2. perghhh telan air liuq soya kat sini..hahhahah....mmg sedap giler tak pandang kiri kanan dah tu..makan pulok ngan nasi hangat2,....alamak

    ReplyDelete
  3. Dapat geng macam Nana ni memanglah tak rugi Sya
    Kalau kakak ada peluang pun nak juga hihi..

    ReplyDelete
  4. mcm best je.. xpernah lg makan rendang paru.. paru goreng pernah ler..

    ReplyDelete
  5. mak aiii..sodap telan ayaq liyoq akak tgk rendang paru nih.... boleh mkn bertambah ni...hehehe

    rezeki mak buyong...:)

    ReplyDelete
  6. hah..ko ngan Nana ni sampai hai tayang kat akak yang tengah diet ni kan.....

    ReplyDelete
  7. sedapnya..rezeki jangan di tolak..kan??

    ReplyDelete
  8. perghh.. sape tak suka rendang tu weh..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...