Tuesday, December 29, 2015

:: Bapak Besau ::

Bertenang-bertenang..ini bukan nak cite pasal bapak sape2 yg besau..xde melibatkan manusia pun dlm ini cerita..hiksss..

Kakak kite gie phuket..ehh ke krabi..hurmmmm, kelupaan pulak dh..hihihi..pastu die ade la beli mempelam kat thailand sana..so last weekend abah kite kol tanye nak mempelam x?..ehhh jgn la ditanya..bile je anak abah nie menolak buah2an nie..;))))

Xlama tuh mak ngan abah dtg umah..bawak mempelam..tanjat gegurl bile nengok..besau gile..
Mak kite bawak sebiji..jadik la..lgpun besau kut mempelam nie..
Terus potong..manissss sgt..nmpk je kulit mcm muda lg tp sebenarnye dh masak dh..sedapnye mempelammmmmm..

Fridge kat umah tuh mmg sentiasa kene ade buah..tah la kite mcm skang nie lg gile nak makan buah..tuh yg kene sentiasa ade stock buah2an dlm fridge tuh..hehe..

7 comments:

  1. bapak marah nie..hahaha..dah la tunjuk tak share plak..dah mengidam ni acanne nie?? hahahaa..

    ReplyDelete
  2. Amboi....dh pernah dah makan mangga besau ni...sodap

    ReplyDelete
  3. Babe!!!
    Terliur aku babe..
    Sobssssss!!
    Mana nak cari pelam memalam ni babe oiiii..
    Huwaaaaaa!!

    ReplyDelete
  4. kite baru makan mangga malam tadi, hb bawak balik.. hehehe.. besau gak. Lupa nak snap gambar.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...