Thursday, December 17, 2015

:: Sesekali ::

Sesekali dapat makan mcm nie pun sedap..mcm mana???..
Mcm nie..nasi+telur+kicap+cili padi..slurppp..

9 comments:

  1. akak tak bleh telan seketul seketul cili padi macam tu..kalo nak kene tumbuk bagi lumat baru bleh mkn..tapi yg ni sedap gilerr lagi lagi kalau panas-panas!! arghhh..block arr blog nie..hahahaa...

    ReplyDelete
  2. menu fav tisya dlu..bkn ank je suka..mak pn sukatp tkde cili padi la..kicap & tomato hehe

    ReplyDelete
  3. Perghhhh memang awesome bila sesekali pekena telur kicap ni Falsya..
    Berselera makannnya ...

    ReplyDelete
  4. yang ni memang terbaikkkkk (^___^)v makan banyak kalipun tetap nak lagi (^___^)v

    ReplyDelete
  5. makanan ruji mak kau nenek kau abah kau atok kau.. oyang kau kau kau kau
    perghh...
    nak2 kalau putih dia lembut.. isi kunin dia lembik2 sikit
    wauwii

    ReplyDelete
  6. nsb baik dah kenyang.. kalau x mahu terliur jgk ni..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...