Monday, December 7, 2015

:: Sampai Sudah Spa N Ma ::

Jumaat lepas balik je dari opis, masuk je umah mak, tetibe tingat pasal parcel kite.."ehhh dah smp ke spa n ma"..apolaie, mencarik la kite kat tmpt yg mak selalu letak kalau parcel kite sampai..

Sekali nmpk plastik hitam.."yeayyyy, sampai sudah"..tanpa berlengah dan xmenyempatnye, terus bukak kat situ jugak..dah kate mmg jenis xpanyabar kan..hahahaha..

Tapi ade budak dulu yg excited..ingat toys die lettew..;)
Suke suke suke..
Tengok ler budak semek nie..die yg hover tau..
Geram mommy!!

Bau wangiiii sgttt..bau mmg typical bau pantang la..suke gile bau die..xsabarnyeeee nak pakai..bilik utk berpantang pun dh siap kemas semalam..kite berpantang kat bilik atas umah..xde dh berpantang mcm time qisya kat hall bawah..dulu boleh la sebab sofa xde..nie sofa dh ade mana nak letak katilnye..hehehe..

Kite dh 27weeks menuju 28weeks..owhmyAllah..xlama dh tuh..lg 2bulan lebih jer..plus minus la.hehe..nebes mak!!..huhuhu..

4 comments:

  1. kejap je rs..tk lama dh nk deliver..smoga dipermudahkan

    ReplyDelete
  2. bestnya..sue penah review spa n ma ni....macam best kan

    ReplyDelete
  3. Mek pun nak try jugak produk tu. Hehehe !

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...